تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 10614

برگزاری “نوروز کاپ” با حضور تیم‌ ملی ایران و کشورهای آسیای میانه

برگزاری “نوروز کاپ” با حضور تیم‌ ملی ایران و کشورهای آسیای میانه

به گزارش ایسنا، کنگره فدراسیون‌های فوتبال عضو منطقه آسیای مرکزی از روز پنج‌شنبه به میزبانی کشور تاجیکستان در حال برگزاری است که حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نیز در این کنگره حضور دارد. “نوروز کاپ” از مصوبات کشورهای حاضر در این کنگره است که به عنوان میراث مشترک کشورهای آسیای میانه و با حضور

به گزارش ایسنا، کنگره فدراسیون‌های فوتبال عضو منطقه آسیای مرکزی از روز پنج‌شنبه به میزبانی کشور تاجیکستان در حال برگزاری است که حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نیز در این کنگره حضور دارد.

“نوروز کاپ” از مصوبات کشورهای حاضر در این کنگره است که به عنوان میراث مشترک کشورهای آسیای میانه و با حضور تیم‌های ملی این کشورها برگزار خواهد شد. اولین دوره این مسابقات به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

منطقه آسیای مرکزی که فدراسیون فوتبال ایران هم از چندین سال گذشته (با جدایی از کشورهای غرب آسیا) در آن عضویت دارد، شامل کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان، قرقیزستان و مغولستان است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در حالی این خبر را اعلام کرد که هنوز جزییات بیشتری از زمان دقیق و شکل برگزاری این مسابقات منتشر نشده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.