تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 32259

برگزاری نمایشگاه کتاب در امنیت کامل

برگزاری نمایشگاه کتاب در امنیت کامل

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در جریان بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) گفت: امروز و در جریان این بازدید در برخی غرفه‌ها حاضر شده و با ناشران گفت‌وگو کردم.یکی از رخدادهای  شورانگیز اردیبهشت ماه، برگزاری شکوهمند نمایشگاه کتاب است. این رویداد کم نظیر فرهنگی، فرصت

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در جریان بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) گفت: امروز و در جریان این بازدید در برخی غرفه‌ها حاضر شده و با ناشران گفت‌وگو کردم.یکی از رخدادهای  شورانگیز اردیبهشت ماه، برگزاری شکوهمند نمایشگاه کتاب است. این رویداد کم نظیر فرهنگی، فرصت مغتنمی است تا با حضور در سالن ها و غرفه های عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، ضمن آشنایی با تازه های نشر و کتاب، با صاحبان قلم، اندیشه و نویسندگان و خالقان آثار، از نزدیک به گفت‌وگو بنشینیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به استقبال مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی افزود: حضور مشتاقان کتاب در این نمایشگاه غنی و فرهنگی بسیار نشاط آفرین و امیدبخش است؛ استقبال مشتاقان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب خوانی سرمایه اجتماعی  است.
وی با بیان اینکه لذت ذهنی محصول کتاب خوانی است، گفت: نمایشگاه کتاب سرشار از فرصت هاست؛ فرصت برای انس با کتاب و کتابخوانی و خلق جهانی سرشار از دانایی و زیبایی  برای خودمان و دیگران.
 سخنگوی فراجا همچنین با اشاره به امنیت حاکم بر  فضای برگزاری نمایشگاه سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در محل مصلای تهران، خاطرنشان کرد: به همت همکارانم شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در امنیت کامل و شکوه مثال زدنی هستیم و این وضعیت تا روز آخر نمایشگاه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.