تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 12913

برگزاری دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در ۲۱ بهمن

برگزاری دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در ۲۱ بهمن

به گزارش ایسنا، فرخناز ارباب، سرمربی تیم ملی بانوان در این باره گفت: با پایان مسابقات قهرمانی کشور (مرحله اول انتخابی تیم ملی) در هر وزن پنج کاراته کای معرفی شدند. این کاراته کاها شامل نفرات اول، دوم، سوم مشترک و یک ورزشکار به انتخاب کادرفنی تیم ملی هستند.  وی افزود: دومین مرحله از رقابت

به گزارش ایسنا، فرخناز ارباب، سرمربی تیم ملی بانوان در این باره گفت: با پایان مسابقات قهرمانی کشور (مرحله اول انتخابی تیم ملی) در هر وزن پنج کاراته کای معرفی شدند. این کاراته کاها شامل نفرات اول، دوم، سوم مشترک و یک ورزشکار به انتخاب کادرفنی تیم ملی هستند. 

وی افزود: دومین مرحله از رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی هانگژو ۲۱ بهمن میان نفرات سوم مشترک و کاراته کای انتخاب شده از سوی کادرفنی (در مجموع ۳ ورزشکار) برگزار می شود تا در نهایت یک کاراته کا به مرحله بعدی انتخابی راه پیدا کند.

ارباب ادامه داد: در انتخابی سوم بانوان، در هر وزن چهار کاراته کا حضور خواهند داشت. این افراد شامل ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور و کاراته کای برگزیده از دومین مرحله انتخابی خواهند بود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته آنها سه هفته در تاریخ های  ۶ ، ۱۳ و ۱۸ اسفند به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه می کنند تا در نهایت در هر وزن سه کاراته به عضویت تیم ملی درآید.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین اردوی تیم ملی بانوان از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در تهران تشکیل می شود تا ورزشکاران آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان اولین رویداد مهم پیش روی کاراته ایران شوند. بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی هانگژو دیگر مسابقاتی هستند که نفرات اعزامی آن از میان کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.