تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
کد خبر : 8221

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگار مهر، عبیدالله رستمی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به محملی برای بیان مطالبات و دغدغه‌های مردم با زبان هنر تبدیل شده است. وی از همه مسئولان استانی و کشوری برای حمایت از این جشنواره تقدیر کرد و گفت: این رویداد

به گزارش خبرنگار مهر، عبیدالله رستمی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به محملی برای بیان مطالبات و دغدغه‌های مردم با زبان هنر تبدیل شده است.

وی از همه مسئولان استانی و کشوری برای حمایت از این جشنواره تقدیر کرد و گفت: این رویداد هنری محلی برای ارائه مطالبات به حق و هنرمندانه مردم شده است و خرسندیم که در پایان پیک پنجم کرونا و در شرایطی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود شاهد برگزاری این جشنواره هستیم.

وی از مردم مریوان خواست که در طول برگزاری این جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنرمندان تئاتر خیابانی را همراهی کنند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنجم لغایت دهم مهرماه در اماکن عمومی این شهر برگزار می‌شود و ۴۱ گروه هنری در آن به هنرنمایی می‌پردازند.

تمامی هنرمندان، عوامل اجرایی و اصحاب رسانه این جشنواره دارای کارت واکسیناسیون کرونا بوده و از حضور افرادی که فاقد کارت دریافت واکسن کرونا هستند، جلوگیری شده است.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.