تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13551

برگزاری اختتامیه مسابقه نمایشنامه‌نویسی «چهارراه» در نیمه اسفند

برگزاری اختتامیه مسابقه نمایشنامه‌نویسی «چهارراه» در نیمه اسفند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مسابقه، ایوب آقاخانی درباره اختتامیه دومین دوره مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهارراه» عنوان کرد: آیین پایانی این دوره از مسابقه سراسری «چهار راه» در سه روز، از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود. همچنین چهار اثر برگزیده از میان هشت اثر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مسابقه، ایوب آقاخانی درباره اختتامیه دومین دوره مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهارراه» عنوان کرد: آیین پایانی این دوره از مسابقه سراسری «چهار راه» در سه روز، از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود. همچنین چهار اثر برگزیده از میان هشت اثر منتخب دور نخست این مسابقه که زیر چاپ قرار دارند، توسط گروه‌های حرفه‌ای در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه در سالن مهر حوزه هنری خوانش خواهند شد.

وی با اشاره به توجه این رویداد به گنجینه ادبیات فارسی و مرجع قرار دادن آثار تاریخی و کهن ایران، بیان کرد: کارگاه «آموزشی- مشورتی» نیز برای شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقه با عنوان «اقتباس برای صحنه» با حضور هیات داوران برگزار می‌شود.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: فراخوان دور سوم مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهار راه» نیز همزمان با اختتامیه دومین دوره این رویداد منتشر خواهد شد.

داریوش مؤدبیان، مهرداد رایانی مخصوص و محمدحسین ناصربخت، داوران دومین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهارراه» بودند.

نمایشنامه‌های برگزیده دور نخست این رویداد نیز در قالب مجموعه کتاب‌هایی با عنوان «گوهر قلم» توسط نشر سوره مهر زیر چاپ قرار دارند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.