تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر : 3473

برکناری خوش قدم از سرمربیگری تیم ملی کاراته بانوان/ قرارداد هروی تا ۲۰۲۲ تمدید شد

برکناری خوش قدم از سرمربیگری تیم ملی کاراته بانوان/ قرارداد هروی تا ۲۰۲۲ تمدید شد

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته پس از برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو به منظور بررسی عملکرد ورزشکاران کشورمان در این مسابقات، امروز در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، علاوه بر رئیس فدراسیون کاراته، اعضای کمیته فنی، سید شهرام هروی

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته پس از برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو به منظور بررسی عملکرد ورزشکاران کشورمان در این مسابقات، امروز در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، علاوه بر رئیس فدراسیون کاراته، اعضای کمیته فنی، سید شهرام هروی و سمانه خوشقدم به عنوان سرمربیان تیم های ملی مردان و زنان ایران در بازیهای المپیک در آن حضور داشتند و گزارشی از عملکرد خود را ارائه کردند.

پس از ارائه گزارش ازسوی سرمربیان، اعضای کمیته فنی به بیان نظرات خود درباره عملکرد کاراته کاهای ایران در بازیهای المپیک پرداختند. اعضای کمیته فنی در این جلسه ضمن تقدیر از فدراسیون بابت در اختیار قرار دادن تمامی امکانات برای تیم ملی مردان و زنان ایران تصمیمات ذیل را اتخاذ کردند:

۱- با توجه به نتایج خوب تیم ملی مردان در بازیهای المپیک، کمیته فنی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی مردان اعلام کرد قرارداد هروی تا پایان بازیهای آسیایی ۲۰۲۲  هانگژو تمدید می شود.

۲- کمیته فنی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خانم سمانه خوشقدم، پایان همکاری وی با تیم ملی بانوان را اعلام کرد.

۳- با تصمیم کمیته فنی مقرر گردید حداکثر ظرف مدت یک هفته با در نظر گرفتن تمام معیارهای فنی و اخلاقی، پیشنهادات خود را در خصوص کادرفنی جدید تیم ملی بانوان به رئیس فدراسیون ارایه کند.

۴- کمیته فنی خواستار ارایه برنامه از سوی کادرفنی تیم ملی مردان جهت برنامه ریزی منظم و مستمر برای بازیهای جهانی ۲۰۲۱ امارات و بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شد. همچنین این کمیته اعلام کرد به محض معرفی کادرفنی تیم ملی بانوان، آنها نیز باید برنامه خود را برای این دو رویداد مهم اعلام نمایند.  

۵- کمیته فنی تصمیم گرفت تا جلسه بعدی شاخص های مورد نظر را برای انتخاب اعضای کادرفنی تیم های ملی پایه اعلام کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.