تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 21598

برپایی اردوی تیم ملی فری استایل در اصفهان

برپایی اردوی تیم ملی فری استایل در اصفهان

مسعود سبقت‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اردوهای آمادگی تیم ملی اسکیت فری‌استایل برای حضور در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی اردوهای منظم، بازیکنان در آمادگی کامل به اردوها خواهند آمد و تا زمان اعزام در اردو هستند. با توجه به تصمیماتی که اتخاذ شده به‌طور ماهیانه اردوهای منظمی برگزار می‌شود تا از بین

مسعود سبقت‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اردوهای آمادگی تیم ملی اسکیت فری‌استایل برای حضور در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی اردوهای منظم، بازیکنان در آمادگی کامل به اردوها خواهند آمد و تا زمان اعزام در اردو هستند. با توجه به تصمیماتی که اتخاذ شده به‌طور ماهیانه اردوهای منظمی برگزار می‌شود تا از بین بازیکنان مستعد به‌صورت ریزشی بهترین‌ها انتخاب شوند.
وی افزود: چهارمین دوره اردو آمادگی بازیکنان برای اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو که سال آینده برگزار خواهد شد، از ۸ تا ۱۱ شهریورماه در ورزشگاه آزادی شهرستان نجف‌آباد اصفهان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان، خاطرنشان کرد: چهارمین دوره اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری‌استایل با حضور ۱۷ ورزشکار برگزار می‌شود و در پایان با خط زدن چند نفر پنجمین اردو را در ماه‌های آتی برگزار خواهیم کرد.
سبقت اللهی تأکید کرد: از ۱۷ ورزشکار دعوت شده به اردو، ۱۴ نفر از استان اصفهان و ۳ نفر دیگر از استان البرز و تهران هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.