تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 30279

برنز آسیا سهم هندبال ساحلی ایران

برنز آسیا سهم هندبال ساحلی ایران

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل ویتنام به برتری برسد و عنوان سومی قاره آسیا را کسب کند. ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در محله گروهی مقابل عربستان، کره‌ جنوبی و فیلپیین پیروز و در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل ویتنام به برتری برسد و عنوان سومی قاره آسیا را کسب کند.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در محله گروهی مقابل عربستان، کره‌ جنوبی و فیلپیین پیروز و در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل قطر مغلوب شدند. آنها در دیدار نیمه‌نهایی مقابل عمان شکست خورده و به دیدار رده‌بندی رسیده بودند.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران با ترکیبی جوان راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد. این تیم در دوره قبل این مسابقات به میزبانی ایران موفق به کسب مدال طلا و سهمیه جهانی شده بود.
آراد حسینی، محمدمهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دادند.
در این مسابقات قطر و عمان سهمیه جهانی گرفتند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.