تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 904

برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز ششم المپیک ۲۰۲۰/ روز دختران!

برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز ششم المپیک ۲۰۲۰/ روز دختران!

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها دو نماینده ایران در تیراندازی و قایقرانی زنان به رقابت با دیگران ورزشکاران می‌پردازند. نازنین ملایی در نیمه نهایی A و B و هانیمه رستیمان در تپانچه ۲۵ متر مسابقه می‌دهند. تیراندازی: هانیه رستیمیان، پرچدار زن کاروان ایران در توکیو از ساعت ۴ و

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها دو نماینده ایران در تیراندازی و قایقرانی زنان به رقابت با دیگران ورزشکاران می‌پردازند.

نازنین ملایی در نیمه نهایی A و B و هانیمه رستیمان در تپانچه ۲۵ متر مسابقه می‌دهند.

تیراندازی:

هانیه رستیمیان، پرچدار زن کاروان ایران در توکیو از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح در مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان در خط آتش قرار می‌گیرد. در این مسابقه ۴۴ تیرانداز با هم رقابت خواهند کرد.

رستمیان در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر دهم شد و از رسیدن به فینال بازماند. این تیرانداز در ترکیب تیم میکس تپانچه ایران هم قرار داشت که همراه با جواد فروغی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

قایقرانی:

نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در المپیک توکیو از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح در مرحله نیمه نهایی A و B  روئینگ انفرادی زنان به آب می‌زند. او برای صعود به فینال با پنج قایقران دیگر از آمریکا، اتریش، ‌نیوزلند، کانادا و بریتانیا رقابت خواهد کرد.

3 نفر برتر به فینال A (مقام های اول تا ششم) و سه نفر بعدی به فینال B (مقام های هفتم تا دوازدهم) می‌روند.

ملایی در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله هم عملکرد خوبی را به ثبت رساند و با سومی به نیمه‌نهایی صعود کرد.

قایقرانان ایران تا به حال به فینال A و B المپیک صعود نکرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.