تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 12857

بررسی سلامت فیلم های جشنواره فجر

بررسی سلامت فیلم های جشنواره فجر

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی در قالب برنامه “تصویر خیال” که هر شب ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه پخش می شود، به موضوع سلامت آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر می پردازد. مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه “تصویر خیال” توضیح داد: این برنامه با شروع چهلمین جشنواره فیلم

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی در قالب برنامه “تصویر خیال” که هر شب ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه پخش می شود، به موضوع سلامت آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر می پردازد.

مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه “تصویر خیال” توضیح داد: این برنامه با شروع چهلمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو سلامت رفت و تا پنجشنبه، ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد. برنامه “تصویر خیال” با کارشناسی و اجرای سعید اسلام زاده هر شب ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به مدت ۴۰ دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود. 

میلانی گفت: ما با حضور مهمان برنامه، دکتر مینو خانی که کارشناس هستند به تحلیل روانشناسی و سلامت فیلم های جشنواره فیلم فجر می پردازیم. همچنین گاهی با نویسندگان فیلم ها هم صحبت می کنیم. با توجه به اینکه فیلم ها اغلب بازنمایی زندگی روزمره هستند، ما به رمزگشایی لایه ها و ترسیم تصاویر می پردازیم و لایه های پنهان شخصیت ها و قصه را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم.

به گزارش ایسنا، چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه امسال در تهران آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.