تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 13087

بررسی دستورالعمل نحوه انتخاب خبرگان ورزشی در هیات اجرایی

بررسی دستورالعمل نحوه انتخاب خبرگان ورزشی در هیات اجرایی

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد و مهمترین دستور جلسه آن در مورد بررسی دستورالعمل نحوه انتخاب کارشناسان خبره است. طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، پنج کارشناس خبره باید مطابق دستورالعملی که مورد تصویب کمیته ملی المپیک است، انتخاب شوند تا در مجمع کمیته ملی المپیک

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد و مهمترین دستور جلسه آن در مورد بررسی دستورالعمل نحوه انتخاب کارشناسان خبره است.

طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، پنج کارشناس خبره باید مطابق دستورالعملی که مورد تصویب کمیته ملی المپیک است، انتخاب شوند تا در مجمع کمیته ملی المپیک حضور داشته باشند.

قرار است در این جلسه این دستورالعمل مطابق اساسنامه جدید مورد بررسی قرار بگیرد و اگر مغایرتی نداشته باشد همان را مورد استفاده قرار دهند در غیر این صورت این دستورالعمل هم نیاز به بازنگری دارد. 

در اساسنامه آمده است: پنج نفر از کارشناسان خبره در امور بازی های المپیک به پیشنهاد رییس و تصویب هیات اجرایی عضو مجمع می شوند. حداقل دو نفر از بانوان و یک نفر از حوزه ورزش دانش آموزی خواهند بود. انتخاب کارشناسان بر اساس دستور العملی است که به  تصویب کمیته ملی المپیک می رسد.  

همچنین در این جلسه حسابرس کمیته ملی المپیک برای سال ۱۴۰۰ تعیین می‌شود و گزارش مالی حسابرس قانونی در مورد عملکرد مالی کمیته ملی المپیک در سال ۱۳۹۹ مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

مجمع کمیته ملی المپیک ۱۷ اسفند برگزار می شود و آیین نامه نحوه برگزاری انتخابات و تاریخ انتخابات تصویب می شود. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.