تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 10950

برترین‌های مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون مشخص شدند

برترین‌های مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون مشخص شدند

به گزارش ایسنا و به نقل از فدارسیون بدمینتون مسابقات انتخابی تیم ملی دختران جوان دختر از یکم تا سوم دی انجام شد. در این مسابقات ۳۹ بازیکن در سه رده سنی زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حضور داشتند. از رده سنی زیر ۱۵ سال ۳ بازیکن ،رده سنی زیر

به گزارش ایسنا و به نقل از فدارسیون بدمینتون مسابقات انتخابی تیم ملی دختران جوان دختر از یکم تا سوم دی انجام شد. در این مسابقات ۳۹ بازیکن در سه رده سنی زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حضور داشتند.
از رده سنی زیر ۱۵ سال ۳ بازیکن ،رده سنی زیر ۱۷ سال ۲ بازیکن و رده سنی زیر ۱۹ سال ۸ بازیکن به مسابقات بین المللی جوانان شیراز اعزام خواهند شد. همچنین ۴ نفر برتر زیر ۱۹ سال به مسابقات بین المللی فجر نیز اعزام می شوند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال زهرا رباطی از تهران، رامینا زارعی از البرز و فائزه اسدنژاد از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند. فاطمه زهرا اسدی از سمنان نیز چهارم شد.

در رده سنی ۱۷ سال نیز فردوس فروغی از تهران ، آیسان شوریده از زنجان، آهنگر از آذربایجان شرقی و مهرو روشنایی از خراسان رضوی اول تا چهارم شدند.

در رده سنی زیر ۱۹ سال نیز فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی ، مریم سلطانی از فارس ، مبینا ندایی از تهران ، فاطمه فنایی از سمنان ، فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی ، ساره امینیان از تهران ، فردوس فروغی از تهران ، آیدا عنایتی از  خراسان رضوی ۸ نفر برتر شدند که ساره امینیان مقام اول، مبینا ندایی مقام دوم و مریم سلطانی و آیدا عنایتی مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
 انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.