تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 1476

برادران گرایی تحت تاثیر نام المپیک قرار نمی گیرند

برادران گرایی تحت تاثیر نام المپیک قرار نمی گیرند

گیوی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه به طور مداوم با برادران گرایی در تماس و خیالش از موفقیت آنان راحت است، افزود: هر دوی آنها لایق مدال طلا هستند. این اولین بار است که هیچ استرسی برای آنها ندارم. می توانم با خیال راحت بنشینم و بازی هایشان را تماشا

گیوی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه به طور مداوم با برادران گرایی در تماس و خیالش از موفقیت آنان راحت است، افزود: هر دوی آنها لایق مدال طلا هستند. این اولین بار است که هیچ استرسی برای آنها ندارم. می توانم با خیال راحت بنشینم و بازی هایشان را تماشا کنم. قبلا مسابقات جهانی و المپیک را هم نمی توانستم با خیال راحت ببینم ولی حالا انقدر خیالم راحت است که فقط در فکر تدارک جشن قهرمانی هستم.

این مربی با تجربه کشتی فرنگی افزود: فکر می کنم برادران گرایی به آن سقفی که باید، رسیده اند. با تمام کشتی گیران خوب دنیا بازی کرده اند و شکستشان داده اند. آنها را بردن را به خوبی بلد هستند.

او درباره مهمترین رقبای برادران گرایی اظهار داشت : در اوزان المپیکی همه رقبا بزرگ و سرسخت هستند. در وزن علی، کشتی گیرانی از مجارستان، سوئد، ازبکستان، قزاقستان و روسیه حضور دارند و شاید خطرناک ترین آنها رفیق حسین اُف از آذربایجان باشد. رضا هم رقبایی از کوبا، روسیه، المان، مجارستان و کره جنوبی دارد. نکته مثبت این است که این بچه ها در مقابل رقبای قوی تر، خیلی بهتر کشتی می گیرند تا با کشتی گیران ناشناس.

رحیم گیوی، دوری از حاشیه را به عنوان آخرین توصیه خود به این فرنگی کاران پرامید شیراز مطرح کرده و می گوید : علی ورضا نباید بگذارند اتفاقات حاشیه ای و داوری روی عملکردشان تاثیر منفی بگذارد. مسابقات المپیک است و گاهی شاهد بوده ایم که برخی داوران خواسته اند جلوی مدال آوری بچه های ایران را بگیرند. نباید به آنها بهانه بدهیم. شکر خدا بچه ها آنقدر از لحاظ روحی قوی هستند و آنقدر میدان دیده اند که تحت تاثیر اسم المپیک قرار نگیرند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ۵ کشتی گیر به توکیو اعزام شده. محمدعلی گرایی رقابت های خود را روز دوشنبه ۱۲ مرداد آغاز خواهد کرد و محمدرضا گرایی نیز از روز ۱۳ مردادماه به روی تشک خواهد رفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.