تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 26894

با یک فنجان دمنوش به ثروت رسیدم

با یک فنجان دمنوش به ثروت رسیدم

کمبود پول، ما را در یک چرخه معیوب تصمیمات اشتباه گرفتار می‌کند. شاید به همین علت باشد که فقرا، فقیرتر می‌شوند. باید از این چرخه بیرون بیایید. من توانستم با کار در کسب و کار های مختلف به تجربه کافی برای پرواز به سوی ثروت برسم و موفقیت خود را مدیون تجربه هایم هستم. میخواهم

کمبود پول، ما را در یک چرخه معیوب تصمیمات اشتباه گرفتار می‌کند. شاید به همین علت باشد که فقرا، فقیرتر می‌شوند. باید از این چرخه بیرون بیایید. من توانستم با کار در کسب و کار های مختلف به تجربه کافی برای پرواز به سوی ثروت برسم و موفقیت خود را مدیون تجربه هایم هستم. میخواهم با تجربه خود به شما هم کمک کنم تا از چرخه فقر خارج شوید و وارد چرخ و فلک ثروت شوید و دنیای جدید را تجربه کنید.

آویشن آوین

مجموعه آویشن آوین ، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی و بهره مندی هر چه بیشتر از گیاه ارگانیک آویشن، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات آویشن آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای جلب رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت

این در واقع همان چیزی است که همه تجار و فروشندگان حوزه صادراتی منتظر آن هستند و یک تاجر باسابقه می­داند که اگر به این قسمت برسد یعنی نصف راه را در واقع طی کرده است و در انجام یک معامله تجاری یک مسیر کوتاه فاصله دارد که باید به درستی و با درایت کامل این بخش را پشت سر بگذارد.

در این دوره قصد ندارم خیلی روی استراتژیهای بعد از این مرحله صحبت کنم فقط می­خواهم ماهیت نامه استعلام قیمت را برایتان شفاف کنم و بگویم نامه درخواست قیمت چطور نوشته شود؟ نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت را می توانید از سایت ما دریافت کنید. مضمون آن چیست؟ من یک نمونه از این نامه را برایتان تنظیم کرده ­ام که زیر همین پادکست تصویر آن را قرار می­دهم که با حالت فیزیکی و نوشتاری آن هم آشنا بشوید.

نمونه گزارش عملکرد

گزارش حاشیه سود اقلام کالاها: در بلندمدت و اضافه شدن کالاهای متعدد به پخش ، این نکته همواره باید مورد توجه قرار گیرد که مارژین (حاشیه سود) هرکالا چه مقدار است . نمونه گزارش عملکرد و گزارشی که حداقل ماهی یکبار با این مضمون تهبه شود می تواند به مدیران در تصمیم گیری برای ادامه یا قطع فروش کالا کمک کند.

از نکات جالبی که معمولا در این گزارشات مشاهده می شود اینست که معمولا کالاهایی در لیست پیدا میشوند که علیرغم فروش کم بدلیل حاشیه سود بالایی که دارند ، در مقایسه با کالاهایی که حاشیه سود کمتری داشته ولی فروش بیشتری دارند مفیدتر بودن خود را در ایجاد سودآوری در مجموعه به رخ میکشند !!

 گزارش تفکیک هزینه های ثابت و متغیر: این گزارش می بایستی حداقل در هر دوره سه ماهه بررسی و براساس آن تعدیلات لازم در سیستم اعمال شود. از گزارشات بنیادی می باشد که می تواند سمت سو ی استراتژی هر کسب و کاری را مشخص نماید . در این گزارش هزینه های ثابت به ریال و هزینه های متغیر به درصد (از فروش) بیان می شود. لازم بذکر است این گزارش در تجزیه و تحلیل نقطه سربسری کاربرد دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.