تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 25708

با کمترین سود به بیشترین درآمد رسیدم

با کمترین سود به بیشترین درآمد رسیدم

در حوضه ی پلاستیک سودهای بسیار کمی را می توان به دست آورد اما زمانی که فروشدر تعداد بسیار بالایی می شود، همین سود کم تو را به درآمد بالایی می رساند. پلاستیک فیلم پلی اتیلن سنگین یا نایلکس، همان پلاستیک است که در پاساژ ها، فروشگاه ها و میادین هنگام خرید برای گذاشتن اجناس

در حوضه ی پلاستیک سودهای بسیار کمی را می توان به دست آورد اما زمانی که فروشدر تعداد بسیار بالایی می شود، همین سود کم تو را به درآمد بالایی می رساند.

پلاستیک

فیلم پلی اتیلن سنگین یا نایلکس، همان پلاستیک است که در پاساژ ها، فروشگاه ها و میادین هنگام خرید برای گذاشتن اجناس خریداری شده داخل آن عرضه می شود؛ قیمت جدید نایلکس عمده در انواع سایت ها آمده است. بهترین مرجع برای قیمت جدید نایلکس عمده همان سایت های اینترنتی و مراکز عرضه عمده این محصولات است. نایلکس از جمله لوازم اصلی در هر فروشگاه و مرکز فروش است.

جنس خریداری شده باید داخل چیزی گذارده و تحویل مشتری شود. هنگام خرید لباس، کفش، میوه، مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر وسیله ای لازم است تا بار خریداری شده را داخل آن گذاشت و تا منزل رساند. آن ها که طبیعت دوست هستند و طرفداران محیط زیست و حامیان کره زمین می باشند قطعا علاقمندند موقع خرید همراه خود کیسه پارچه ای ببرند تا از نایلکس کمتری استفاده شود در نتیجه از مقدار زباله دورریز کم شده و آسیب کمتری به طبیعت وارد شود.

پلاستیک حبابدار ضربه گیر

بهتر است بدانید که یکی از ابزارهایی که از سالیان خیلی دور مورد استفاده قرار می گرفته و همگام با گسترش بشریت و صنایعهای مختلف آن هم پیشرفت کرده است، پلاستیک حبابدار ضربه گیر می باشد که می توان آن را هم متری و هم در ابعاد مختلف یافت.

پلاستیک حبابدار کاربردهای فراوان و ساده ای دارد که سبک بودن وزن آن و همچنین در دسترس بودن آن موجب گشته تا پر کاربرد باشد. معمولا کالاهایی که به شکل بسته بندی در می آیند، برای راه های طولانی حمل می شوند تا به مقصد مورد نظر برسند.

به همین دلیل امکان دارد که در زمانهای مختلف مثلا هنگام بارگیری، تخلیه ی کالا دچار آسیب یا شکستگی شود. برای حل این مسئله یکی از مطلوبترین گزینه ها، پلاستیک فریزر و یا نایلون حبابدار می باشد که کالای مورد نظر در حین مسیرهای طولانی و یا در حین بارگیری و تخلیه ی ان دچار مشکل خاصی نشود.

یکی از مصارف مهم آن ضربه گیر مناسب و بسته بندی کالاها می باشد. اگر به دنبال وسیله ای برای بسته بندی می باشید، به طور حتم پلاستیک حبابدار یکی از بهترین گزینه های ممکن است که در بازار برای شما وجود دارد و توصیه می شود.

این نوع از محصول به اسم نایلون حبابدار نیز معروف است و همانطور که از اسم آن مشخص می باشد، کالایی پلاستیکی می باشد که که شامل حبابهایی است که روی سطح ان وجود دارد. علت طراحی این چنین مدلی از کالا، بیشتر شدن ایمنی در وسایل مخصوص جابجایی می باشد.

پلاستیک دسته دار

برای حمل و جابجایی وسایل مختلف می توان از پلاستیک دسته دار استفاده کرد این پلاستیک در مدلهای ساده و فانتزی با قیمت متفاوت تولید می شود که بسیار پرمصرف و پر کاربرد است.

تقریباً در تمام زمینه ها می توان از آن استفاده کرد. این محصول از مواد اولیه بسیار با کیفیت و در طرح و رنگهای گوناگون و متنوع تولید می شود که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارد.

این پلاستیک در کارخانه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود و انسان در آن نقشی ندارد با توجه به برنامه ای که به دستگاه داده می شود دستگاه پلاستیک را فشرده می کند و در سایزهای معین و استاندارد قالب گیری کرده و سپس برش می زند.

مراحل تولید این پلاستیک نسبتاً سخت بوده و برنامه ریزی و طراحی دستگاه ها نیازمند توانمندی و مهارت بسیار زیاد می باشد. گاهی اوقات این پلاستیک دسته دار را از مواد وارداتی تهیه می کنند که در این صورت قیمت آن افزایش می یابد و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمود.

همچنین در بعضی موارد این پلاستیک دسته دار با طرح های فانتزی و بسیار جذاب به کشورهای دیگر صادر می شود که برای صادرات، این محصول به گمرک ارسال می شود و کارشناسان گمرک آن را کاملاً بررسی نموده و پس از تایید کیفیت آن اجازه صدور صادر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.