تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 27134

با کابل از دیوار ثروت بالا رفتم

<a>با کابل از دیوار ثروت بالا رفتم</a>

اگر شما بتوانید پول‌هایتان را بشمارید، در حقیقت یک شخص پولدار نیستید. در کسب و کار باید با فکر عمل کرد. من با کار در حوزه انواع سیم و کابل توانستم موفق شوم و کار خود را توسعه دهم. هنگامی که من کار خود را گسترش دادم، ثروت با من همراه شد و من به

اگر شما بتوانید پول‌هایتان را بشمارید، در حقیقت یک شخص پولدار نیستید. در کسب و کار باید با فکر عمل کرد. من با کار در حوزه انواع سیم و کابل توانستم موفق شوم و کار خود را توسعه دهم. هنگامی که من کار خود را گسترش دادم، ثروت با من همراه شد و من به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

سیم و کابل البرز ابهر

از نظر دسته بندی سیم و کابل البرز ابهر را به دو قسمت کابل قدرت و کابل سبک می توان تقسیم بندی کرد.

در مورد کابل سبک اینگونه می توانیم بگوییم‌ که این‌ کابل بیشتر برای ساختمان سازی به کار می رود و وظیفه آن برق رسانی و اتصالات یک ساختمان می باشد.

این کابل دارای مس است و روکشی که دارد از جنس پی وی سی می باشد پوششی که بر روی این کابل وجود دارد یا سفید است یا سیاه.

 از این نوع در وسیله های خانگی، تجهیزات ساختمانی و الکتریکی و در انواع ماشین این نوع کابل و سیم کاربرد دارند.

به این‌ محصول کابل ساختمانی گفته می شود سیمهای مختلفی در این نوع کابل وجود دارد از جمله سیم فاز، سیم نول و آرت که برق رسانی با آنها انجام می شود.

کابل usb

در مدلهای کابل یو اس بی شارژی، یک طرف ماشین  به محل فندک متصل شده و با روشن شدن خودرو از همین جایگاه برق مورد نیاز را دریافت کرده و طرف دیگر به گوشی تلفن متصل خواهد شد و کار شارژ کردن تا زمانیکه خودرو روشن باشد ادامه پیدا می کند.

لازم است تا کابل usb ماشین را از بهترین برندهای موجود در بازار خریداری کنید تا محصولات بی کیفیت آسیبی به گوشی موبایل و یا حتی سیم کشی داخلی خودرو شما وارد نکنند.

رعایت برخی از نکات استانداردسازی برای تولید کابل یو اس بی ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هر گونه عیب و نقصی در این ارتباط می تواند برای کاربر گران تمام شده و به اتصالی برق در گوشی و یا ماشین منتهی شود.

سیم برق روکش دار

توجه به این نکته که اندازه گیری سطح مقطع به خودی خود برای کابلها و سیمهای برق بسیار مهم و قابل توجه است و سرسری گرفتن این موضوع ممکن است صدمات و عواقب غیر قابل جبران و پذیرشی در بر داشته باشد پس در انجام این کار باید حداکثر تمرکز و توجه بکار گرفته شود.

جالب توجه است که اسم سیم برق روکش دار از روی یک از تیره های راسو که به همین نام یعنی مینک است گرفته شده است علت نام‌ گذاری این سیم به این نام می تواند در حال انقراض بودن این حیوان بوده باشد و یا سریع و باریک بودن آن در حال حاضر دلیل خاصی برای این نام گذاری یافت نشده است.

به این نوع سیمهاهادی هوایی آلومینیومی روکش‌ دار تقویت شده با فولاد نیز می‌ گویند  که همان‌ طور که گفته شد این سیمها بسته به ضخامتی که دارند در مکانهای مختلف قابل استفاده می باشند، این نوع از سیم گالوانیزه در برق کشی مای برق در فواصل طولانی و فشارهای پایین و متوسط کاربرد دارند  و قابل استفاده می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.