تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
کد خبر : 26471

با پارچه کسب و کاری راحت و درآمدی میلیونی داشته باشید

با پارچه کسب و کاری راحت و درآمدی میلیونی داشته باشید

پارچه به صورت ساده و رنگی در دسترس همگان است این محصول با توجه به کاربردهای فراوانش می تواند شما را به درآمد میلیونی برساند. همانطور که در ابتدا گفتیم موارد استفاده پارچه بسیار زیاد است و شما می توانید با خیالی آسوده کسب و کارتان را شروع کنید. در انتها چند نوع پارچه را

پارچه به صورت ساده و رنگی در دسترس همگان است این محصول با توجه به کاربردهای فراوانش می تواند شما را به درآمد میلیونی برساند. همانطور که در ابتدا گفتیم موارد استفاده پارچه بسیار زیاد است و شما می توانید با خیالی آسوده کسب و کارتان را شروع کنید. در انتها چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم.

پارچه آنغوره

پارچه هایی که از الیاف پشم آنغوره (یعنی از الیاف موی بز و خرگوش آنگورا) بافته شده است معمولا بسیار گران و ارزشمند است. اما پارچه های آنغوره ای که عمدتا در بازار موجود است از ترکیب الیاف پشم آنغوره با سایر الیاف ها بافته شده  است و به همین خاطر قیمت پارچه آنغوره مناسب است. الیاف آنغوره همچنین در تولید پارچه‌های خز مصنوعی کاربرد دارد. لازم به ذکر است که پارچه خز مصنوعی تولید شده از الیاف آنغوره بهترین نوع خز مصنوعی می باشد زیرا الیاف آن طبیعی بوده و تنها تفاوت آن با خز طبیعی در این است که این پارچه با دستگاه در کارخانه بافته شده است.

پارچه نخی

یکی از موارد مهم برای اینکه لباس های بادوام و ماندگار داشته باشیم، این است که لباس هایی با کیفیت انتخاب کنیم. برای اینکه کمد لباسمان از لباس های با کفیت پر شود، باید هنگام خرید لباس به قیمت پارچه نخی توجه کنیم. تفاوت های زیادی در قیمت لباس های خوش دوخت که ماندگاری طولانی دارند و  لباس هایی که به سرعت شکل خود را از دست می دهند وجود دارد. بنابراین خوب است بدانید که چگونه کیفیت و جنس پارچه را تشخیص بدهید. پارچه نخی یکی از پرطرفدارترین و پر کاربردترین انواع پارچه است، اما اگر اصل نباشد ممکن است دوام زیادی برای لباس ما نداشته باشد.

پارچه ویسکوز

آیا به دنبال قیمت عمده پارچه گردباف ویسکوز کشی تیپ لاکرا هستید؟ آیا می دانید پارچه گردباف کشی تیپ لاکرا چیست؟ آیا می دانید چه عواملی باعث تفاوت قیمت پارچه ویسکوز می شود؟امروزه بیشتر مردم به خصوص خانمهایی که به دنبال لباسهای چسبان هستند به فکر خرید این محصول می باشند و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود.  این پارچه یکی از انواع پارچه های گردباف می باشد. البته در بعضی از موارد که قیمت ارزان اهمیت دارد، در این پارچه غیر از نخهای ویسکوز و لاکرا از نخ پلی استر هم استفاده می کنند. اگر در بازار قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز را جویا شدید یکی از عوامل تفاوت قیمت همین موضوع است. البته شایان ذکر است غیر از این موردی که در بالا نام بردم موارد دیگر هم در تفاوت قیمت دخیل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.