تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۳۹
کد خبر : 25776

با نوشتن کلمه خاویار به ثروت تمام نشدنی برسید

با نوشتن کلمه خاویار به ثروت تمام نشدنی برسید

تجربه ثابت کرده است افرادی که قصد دارند راهای کسب درآمد را بدون ریسک طی کنند حتما پس از مدتی به این خواسته شان خواهند رسید همچنین افرادی که امروزه در حوزه محصولات زیادی مانند خاویار فعالیت دارند حتما باور ثروت مند شدن را از قبل در خود پروش داده اند که به این نقطه

تجربه ثابت کرده است افرادی که قصد دارند راهای کسب درآمد را بدون ریسک طی کنند حتما پس از مدتی به این خواسته شان خواهند رسید همچنین افرادی که امروزه در حوزه محصولات زیادی مانند خاویار فعالیت دارند حتما باور ثروت مند شدن را از قبل در خود پروش داده اند که به این نقطه پر سید رسیده اند.

خاویار طلایی

ما با راه اندازی این فروشگاه اینترتی اقدام به خرید و فروش بهترین خاویارهای موجود کرده ایم و خاویار طلایی را با کسب مجوزهای رسمی بهداشتی و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و دارا بودن بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. چند نوع خاویار طلایی موجود در کشور را می توانیم نام ببریم:

  • خاویار کلاسیک
  • خاویار آستارا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار طلایی
  • خاویار بلوگا و غیره

متاسفانه افراد سودجو تخم ماهی قزل آلا که شباهت زیادی به خاویار طلایی می باشند را به افراد می فروشند بنابراین حتما باید از مراکز و سایتهای معتبر خاویار را تهیه کنید. در این سایت شما بدون نگرانی و بدون وجود واسطه می توانید خاویار خود را در بسته بندیهای مختلف تهیه کنید و از طعم لذیذ خاویار تازه ایرانی لذت ببرید.

خاویار

خاویار طلایی در سه نوع به بازار عرضه می گردد: خاویار رویال طلایی، خاویار درجه یک طلایی و خاویار درجه دو طلایی. با توجه به اینکه این محصول کمیاب است و قیمت بالایی هم دارد عده ای از افراد سود جو به تولید انواع تقلبی آن پرداخته اند که در هنگام خرید باید دقت کرد که محصول اصل باشد. در هنگام خرید باید به مسائلی همچون شکل ظاهری، رنگ، بسته بندی  قیمت آن توجه کرد.

دانه های خاویار اصل به شکل بیضی هستند و حالت چسبندگی ندارند اما خاویارهای تقلبی چسبنده و لزج هستند و دانه های آنها دارای سطحی صاف و به شکل گرد می باشند، همچنین در مورد ظاهر خاویار باید دقت کرد که دانه های خاویار اصل از شفافیت زیادی برخوردار نیست در حالیکه خاویارهای تقلبی به منظور جلب مشتری از شفافیت بسیار زیادی برخوردارند.

خاویار ایران

همینطور درجات خاویار که از تخمهای شکسته یا نابالغ تهیه می‌شوند، بیشتر نمک زده و فشرده می‌شوند. این خاویار ایران را برخی به دلیل طعم شدیدتر ترجیح می دهند.

کالوگا بسیار نزدیک به بلوگا، این ماهیان خاویاری به رودخانه بلوگا شهرت  دارد، زیرا از رودخانه عظیم آمور می آید و تخم هایی شبیه به بلوگا ارائه می دهد، اما هرگز مشابه آنها نیست.

قرمز ماهی قزل آلا و ماهیهای دیگر گاهی با نام خاویار به فروش می رسد و قلوزهای ماهی سفید با جوهر کاتر ماهی سیاه رنگ می شوند تا شبیه تخم ماهیان خاویاری باشد. انواع خاویار ها دارای ویتامینهای بخصوصی می باشند که می توانند سلامتی شما را تضمین نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.