تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 28376

با سنگ کلیه وزنه زدم / باید وام بگیرم تا با قراردادم یک پراید بخرم!

با سنگ کلیه وزنه زدم / باید وام بگیرم تا با قراردادم یک پراید بخرم!

رضا دهدار در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عنوان دومی در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهار کرد: یک ماه است که از مسابقات جهانی برگشتم و واقعا برنامه‌ای برای حضور در هفته دوم لیگ برتر نداشتم اما با توجه به اینکه تیم حفاری به امتیازی که من در این هفته به دست می‌آوردم

رضا دهدار در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عنوان دومی در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهار کرد: یک ماه است که از مسابقات جهانی برگشتم و واقعا برنامه‌ای برای حضور در هفته دوم لیگ برتر نداشتم اما با توجه به اینکه تیم حفاری به امتیازی که من در این هفته به دست می‌آوردم نیاز داشت، تصمیم گرفتم با توجه به قراردادی که با این باشگاه دارم در هفته دوم نیز وزنه بزنم.

وی ادامه داد: من چند روز پیش کسالت داشتم و حتی یکی، دو روز در بیمارستان به دلیل سنگ کلیه بستری بودم. کلیه من سنگ‌ساز است و سه سال است که با این مشکل مواجه هستم. اما با تمام این شرایط، فقط به خاطر عهدی که با باشگاه حفاری بستم، آمدم و برای تیمم وزنه زدم که در یک‌ضرب اول شدم و در مجموع مقام دوم را کسب کردم.

این وزنه‌بردار ملی‌پوش با بیان اینکه سطح مسابقات در دسته ۹۶ و ۱۰۲ کیلوگرم با حضور ۱۰ ورزشکار بالا بود و وزنه‌های خوبی زده شد، گفت: تمام هدف من قطعا فقط المپیک است و از همین امروز تمریناتم را برای این رویداد و نیز حضور در قهرمانی آسیا شروع می‌کنم. می‌خواهم در مسابقات آسیایی رکورد مجموع خوبی را ثبت کنم و بتوانم برای کسب سهمیه المپیک امتیاز بالایی داشته باشم تا خیالم برای المپیک راحت باشد. مهرماه سال آینده مسابقات جهانی عربستان را پیش رو داریم و ۲۰ روز بعد نیز بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود. سال سختی خواهد بود اما تلاشم را می‌کنم تا تمام سال را در موفقیت کامل به سر ببرم و بتوانم با روحیه، با انرژی و رکورد خوب در المپیک شرکت کنم.

وی درباره صحبت اخیر انوشیروانی مبنی بر افزایش قرارداد وزنه‌برداران از سال آینده در لیگ برتر، عنوان کرد: امسال قرارداد وزنه‌برداران نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است اما هنوز این شرایط می‌تواند بهتر شود و امیدوارم آقای انوشیروانی این کار را انجام دهد. افزایش قرارداد ورزشکاران حاضر در لیگ باعث افزایش روحیه وزنه‌برداران می‌شود و طبیعتا سطح مسابقات نیز بالاتر می‌رود.

دهدار در پایان با تشکر از باشگاه حفاری و مربیانش در این تیم به ویژه فراز رامهرمزی، خاطرنشان کرد: قصد دارم یک وام بگیرم تا بتوانم با قرارداد فعلی‌ام در لیگ برتر یک پراید بخرم. به هر حال امیدوارم سقف قرارداد وزنه‌برداران افزایش پیدا کند تا وزنه‌برداران هم شرایط خوب قراردادی را با توجه به سحتی کار، تجربه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.