تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 25985

با جملات باور پذیر ثروت را به سمت و سوی خود جذب کنید

با جملات باور پذیر ثروت را به سمت و سوی خود جذب کنید

امروزه هر فردی می تواند جملات باور پذیری را برای خود ایجاد کند که بتواند در هر حوزه تجارتی و کاری به ثروت و در آمد برسد به این گونه که خیلی از افرادی که در زمینه تجارت پاستیل مشغول هستند توانسته اند این جملات تاکیدی را برای خودشان ایجاد کنند و پل موفقیت را

امروزه هر فردی می تواند جملات باور پذیری را برای خود ایجاد کند که بتواند در هر حوزه تجارتی و کاری به ثروت و در آمد برسد به این گونه که خیلی از افرادی که در زمینه تجارت پاستیل مشغول هستند توانسته اند این جملات تاکیدی را برای خودشان ایجاد کنند و پل موفقیت را برای خودشان هموار سازند.

پاستیل خرسی

مهم ترین ماده تشکیل دهنده پاستیل، ژلاتین است این محصول خوشمزه در شکل های پاستیل خرسی ، ماری و انواع حیوانات تولید می شود جالبه بدانید سازنده این محصول خوشمزه شخصی به نام هانس بوده که در سال 1920 که کارگر ساده قنادی بوده و عاشق کار آبنبات سازی بوده است.

در اول کار به کمک همسرش شروع به ساخت آب نبات می کند و بعد از دوسال که در شهر آلمان معروف شد به وسیله ژلاتین پاستیل خوشمزه خرسی درست می کند و اسمشو هاربیو مخفف اسم خودش هانس می گذارد.

پاستیل شکری

پاستیل یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها در میان جوانان است. بسیاری از افراد که این پاستیل شکری خوشمزه را می خورند در ذهن خود می گویند پاستیل مارشمالو از چی درست میشه ما اینجا هستیم تا به شما جواب سوالاتان را بدهیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برخی از افراد بدین باور هستند که پاستیل خرسی را فقط کودکان می خورند اما جالب است بدانید حتی میانسال ها از این خوراکی خوشمزه نیز استفاده میکنند و آنان هم به این فکر میکنند که پاستیل چگونه درست می شود.

درسال 1920 شخصی در آلمان به نام هاریبو در یک کارگاه آبنات سازی مشغول به کار بود و تنها تخصص این فرد در قنادی بود. بعد از گذشت چند ماه تصمیم بر آن شد هاربیو به همراه همسرش به تنهایی کار کند و هر پولی که در می آورد از آن خودش شود و به کارفرما مبلغی را ندهد، پس در همین میان کوله بارش را جمع کرده و در کارگاه آبنبات سازی خود مشغول به کار شد. روزانه به شمار طرفداران هاربیو نیز اضافه میشد و طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرد.

پاستیل شیبابا

یکی از محبوب ترین تنقلات، پاستیل شیبابا خرسی جدید است که تنوع زیادی دارد و در اشکال مختلف تولید می شود و همین امر موجب شده است کودکان تمایل زیادی به استفاده از آن نشان دهند. بسیاری از افراد نسبت به ترکیبات پاستیل شیبابا اطلاعاتی ندارند و آن را برای سلامتی مضر می دانند و به کودکان خود اجازه نمی دهند که پاستیل مصرف کنند اما اگر پاستیل به اندازه مصرف شود، خطری برای سامتی افراد ایجاد نمی کند.

انس ریگل مدیر یک شرکت آلمانی برای اولین بار پاستیل شیبا را ابداع کرد و برای این کار مقداری ژلاتین را به آب اضافه کرد. امروزه شکلهای مختلفی از جمله آلبالو، خرس، قورباغه، کرم، توت فرنی، همبرگر، بطری نوشابه و غیره تولید شده است و در بازار قابل مشاهده می باشد. این شکلاتهایی که پایه اصلی آنها ژلاتین است بسیار محبوب می باشد و فروش بالایی را در سطح بین المللی به خود اختصاص داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.