تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 27688

با تمرکز بر انگیزه ثروت به دنبالتان می آید

با تمرکز بر انگیزه ثروت به دنبالتان می آید

بسیاری از میلیاردرها بر این باورند که علاقه و اشتیاق برای رسیدن به اهداف از اهمیت بسیاری برخوردار است. برخی حتی این عامل را مهمترین ابزار موفقیت می‌ دانند. به همین دلیل است که باید به‌ جای اینکه اول از همه روی پول تمرکز کنید، تمام تمرکزتان را روی شوق و انگیزه و علاقه‌ هایتان

بسیاری از میلیاردرها بر این باورند که علاقه و اشتیاق برای رسیدن به اهداف از اهمیت بسیاری برخوردار است. برخی حتی این عامل را مهمترین ابزار موفقیت می‌ دانند. به همین دلیل است که باید به‌ جای اینکه اول از همه روی پول تمرکز کنید، تمام تمرکزتان را روی شوق و انگیزه و علاقه‌ هایتان بگذارید و بگذارید موفقیت به دنبال آنها بیاید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم

هر محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند مشخصات مخصوص به خود را دارا باشد و ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم نیز از این قاعده به دور نیست.

ورق شیروانی دارای نمونه ‌های متعددی است که این محصول را برای پوشش دیوار و سقف مورد استفاده قرار می دهند.

همچنین برای زیبا سازی اماکن عمومی نیز مورد مصرف واقع می شود، اما بیشترین کاربرد آن برای پوشش سقف سوله ها و کارخانه ها است.

مشخصات این محصول طول عمر بالای آن می باشد و به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول می توان به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

ورق گالوانیزه کرکره ای سقفی

مشخصات فنی این نوع ورق گالوانیزه کرکره ای سقفی بر اساس ضخامت، ابعاد و روش گالوانیزه کردن آنها سنجیده می شود که در مدل های کرکره ای ضخامت استاندارد بین 0.3 تا 6 میلی متر متغیر است.

انواع ورق گالوانیزه که با روش های گرم و سرد تولید می شوند بر اساس عرض به دو نوع 100 و 125 سانتی متری دسته بندی می شوند که برای نصب روی سقف کارگاه های تولیدی و صنعتی انتخاب هوشمندانه ای هستند.

از دیگر مشخصات این نوع ورق ها باید به مقاوم بودن بیشتر نسبت به ورق های آهنی در برابر آب اشاره کنیم که سبب شده طول عمر آنها بین 25 تا 30 سال بر اساس شرایط آب و هوایی متغیر باشد.

ورق گالوانیزه رنگی در رشت

ورق هایی که معمولا در شهر رشت استفاده می شوند از جمله ورق گالوانیزه رنگی در رشت در طرح های یکسانی مورد استفاده قرار می گیرند مانند اشکال سینوسی یا هشتی شکل.

همچنین از طرح سفال و سینوسی نیز در این شهر بسیار زیاد استفاده می شوند و علت آن هم بارندگی زیاد در این شهر می باشد.

معمولا برای محیط هایی که تابش آفتاب مستقیم و بارندگی زیاد است معمولا از رنگ های تیره مانند قهوه ای و یا سایر رنگ های تیره دیگر استفاده می کنند.

این ورق ها نسبت به سایر ورق های فلزی در مقابل رطوبت و همچنین دما بسیار مقاوم هستند و از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.