تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 25898

با تامل و صبر روز های سخت را سپری کردم

با تامل و صبر روز های سخت را سپری کردم

یکی از کار هایی که برای میلیاردر شدن نباید انجام دهیم، گرفتن پول قرضی از دیگران است. سرمایه هایی که به دست آوردم را صرف خرید خانه و ماشین نکردم وگرنه در آن تایم مجبور به قرض گرفتن از افراد دیگر میشدم.با تامل و صبر کافی مسیر را ادامه دادم تا به نقطه ای برسم

یکی از کار هایی که برای میلیاردر شدن نباید انجام دهیم، گرفتن پول قرضی از دیگران است. سرمایه هایی که به دست آوردم را صرف خرید خانه و ماشین نکردم وگرنه در آن تایم مجبور به قرض گرفتن از افراد دیگر میشدم.با تامل و صبر کافی مسیر را ادامه دادم تا به نقطه ای برسم که برای خرید امورات از دیگران قرض نکنم و الان که در حوزه کاری حصیر چوبی فعالیت می کنم به بهترین سرمایه های ممکن رسیدم.

حصیر چوبی

در گذشته از حصیر چوبی استفاده های فراوانی می شد که بیشترین موارد استفاده از این محصول را سایبان و پرده های افقی در جلوی درب ورودی و یا پنجره های بزرگ و کوچک ذکر کرد.

اما امروزه از آن محصولات و وسایل مختلفی می سازند که به عنوان لوازم کاربردی و یا دکوری مورد استفاده قرار می گیردنمونه های پر فروش و پر طرفدار دیگری از این محصولات وجود دارد که معمولا برخی از افراد از آنها ظروف و سبدهای حصیری به وجود می آوردند و یا برخی از سازندگان از آن کلاه های حصیری تولید می کردند که بسیار مورد پسند افراد قرار می گرفت و برای محافظت از نور خورشید از این کلاه ها در هر مکان و منطقه ای استفاده می شود.

صنایع دستی یکی از هنرهای مردمان این سرزمین می باشد که مردمان در مناطق مختلف ایران زمین از هنر حصیر بافی برخوردار می باشند که به واسطه این تولیدات حصیر چوبی برای مصارف و کاربردهای گوناگونی با مناسب ترین قیمت خرید و فروش می شود.

حصیر جنوب

ایران مهد تمدن و صنایع دستی است که در بازارهای جهانی مطرح می باشد از انواع صنایع دستی میتوان به حصیر جنوب اشاره کرد که یکی از مرغوب ترین و اصیل ترین حصیر ساخته مردمان خون گرم جنوب است.

جنوب آفتاب بسیار تند و شدیدی دارد که اگر فرد در معرض نور مستقیم آن باشد اذیت می شود. در میان حصیر ها یک نوع حصیر داریم به نام حصیر جنوب که از آن به عنوان پرده هم استفاده می کنند. با افزودن نخ به آن، حصیر را به صورت پرده در می آورند که این نوع پرده با حصیر را میتوان جمع و باز کرد.

در زمان هایی که افتاب زیاد است می توان از این حصیر پرده ای در داخل یا خارج خانه برای فضاهایی که باز است و نور به داخل خانه می تابد استفاده کرد.

حصیر بامبو

حصیرها محافظت کننده ی خوبی در برابر گرما و سرما بوده که می توانند از آب و رطوبت زیاد پیش گیری کنند قیمت روز حصیر بامبو مشهد در مراکز معتبر با بهترین نرخ در حال انجام است که می توان این محصول را با بهترین کیفیت خریداری کرد حصیر بامبو در منازل و رستورانهای سنتی بیشترین کاربرد را دارد که به صورت عایق مورد استفاده قرار می گیرد.

این حصیرها دوام بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارند و از نشتی و لک جلوگیری می کنند حصیرهای بامبو از بهترین مواد ساخته شده اند که دارای ضخامت بالایی بوده و در زمان استفاده آسیبی وارد نمی کنند.

پیشنهاد ما این است برای استفاده از حصیرهای بامبو حداقل دو متر از زمین فاصله داشته باشد و تماس مستقیمی بر روی زمین پیدا نکند اگر این محصول بر روی زمین قرار بگیرد ممکن است سبب تغییر شکل و رنگ شود که از خاک و زمین مرطوب به وجود می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.