تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۳:۴۲
کد خبر : 11200

بازگشت کماندار کامپوند به تیروکمان پس از ۳ سال

بازگشت کماندار کامپوند به تیروکمان پس از ۳ سال

مجید قیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا به دلیل یکسری مشکلات شخصی چون امکان حضور در تیم ملی را نداشتم، تیروکمان را کنار گذاشتم و پس از سه سال دوباره فعالیت حرفه‌ای خود را با تیر زدن در لیگ برتر شروع کردم. هدفم این است که با

مجید قیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا به دلیل یکسری مشکلات شخصی چون امکان حضور در تیم ملی را نداشتم، تیروکمان را کنار گذاشتم و پس از سه سال دوباره فعالیت حرفه‌ای خود را با تیر زدن در لیگ برتر شروع کردم. هدفم این است که با شرکت در مسابقات انتخابی، دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از ۳ سال دوری از تیروکمان، آیا وضعیت رکوردتان در لیگ برتر راضی کننده بود یا خیر؟ افزود: در ۳ سال گذشته چون کمانم را فروخته بودم، فرصت هیچ گونه تمرینی را در زنجان نداشتم و تازه تمرینات خود را با ۲ جلسه تمرین در هفته برای شرکت در لیگ برتر آغاز کردم که البته رکوردم در جریان مسابقات راضی کننده بود و افت زیادی نداشتم.

قیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم به عنوان مربی تیم ناجا و هم بازیکن در لیگ‌ برتر حضور دارم و در جدول رده بندی لیگ برتر جایگاه دوم را به خود اختصاص دادیم.

وی همچنین با اشاره به افت جایگاه کامپوند در رنکینگ جهانی نسبت به گذشته، خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۱۷ کامپوند ایران در رنکینگ جهانی جایگاه دوم را به خود اختصاص داده بود، اما الان این جایگاه افت پیدا کرده است، امیدوارم با شرکت در انتخابی تیم ملی که روز جمعه ۱۰ دی در سایت تیروکمان برگزار می شود، با دعوت به تیم ملی دوباره بتوانم به ارتقای جایگاه کامپوند ایران در جهان کمک کنم.

قیدی در پایان گفت: هدف اصلی من بازیهای آسیایی چین و کسب مدال در این بازیهاست. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.