تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 4085

بازگشت اولین گروه کاروان پارالمپیکی ایران از توکیو

بازگشت اولین گروه کاروان پارالمپیکی ایران از توکیو

به گزارش ایسنا، اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک ایران تحت عنوان سردار دلها در رشته های وزنه برداری و دوومیدانی امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور با استقبال مسوولین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین و تعدادی دیگر از مسئولین ورزشی از توکیو وارد کشور شد. در این مراسم عبدالحمید احمدی

به گزارش ایسنا، اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک ایران تحت عنوان سردار دلها در رشته های وزنه برداری و دوومیدانی امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور با استقبال مسوولین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین و تعدادی دیگر از مسئولین ورزشی از توکیو وارد کشور شد.

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی و امور مجلس، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز حضور داشتند.

تیم وزنه برداری در بازیهای پارالمپیک توکیو موفق به کسب یک مدال طلا توسط روح الله رستمی، ۳ مدال نقره توسط امیر جعفری، حامد صلحی پور و منصور پورمیرزایی و یک مدال برنز توسط سامان رضی شد.

بازیهای پارالمپیک توکیو روز یکشنبه ۱۴ شهریور با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.