تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 15096

بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت علوم پزشکی مشهد

بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی روز جمعه از چند پروژه آموزشی و پژوهشی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد. طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، پروژه چند منظوره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌منظور تأمین فضای آموزشی مناسب دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در قالب چهار دانشکده بهداشت، پرستاری

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی روز جمعه از چند پروژه آموزشی و پژوهشی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، پروژه چند منظوره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌منظور تأمین فضای آموزشی مناسب دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در قالب چهار دانشکده بهداشت، پرستاری و مامایی، طب ایرانی و مکمل و علوم پیراپزشکی با زیر بنای ۵۰ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۶ درصد، یکی از این پروژه‌ها بود.

همچنین پروژه چند منظوره پژوهشی با هدف بهبود کیفیت و استاندارد فضاهای پژوهشی با زیر بنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر با پیشرفت حدود ۸۵ درصد و با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال، دیگر پروژه در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که وزیر بهداشت از ان بازدید کرد.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.