تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 13194

باران چشمه: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف فدراسیون زورخانه ای روشن شود

باران چشمه: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف فدراسیون زورخانه ای روشن شود

مهرعلی باران چشمه در گفتگو با ایسنا، درباره لغو رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای به دلیل پیک ششم ویروس کرونا، اظهار کرد: مجوز برگزاری رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای در شهر اصفهان را ششم بهمن از فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت کردیم و تمامی مقدمات لازم و هماهنگی ها را

مهرعلی باران چشمه در گفتگو با ایسنا، درباره لغو رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای به دلیل پیک ششم ویروس کرونا، اظهار کرد: مجوز برگزاری رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای در شهر اصفهان را ششم بهمن از فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت کردیم و تمامی مقدمات لازم و هماهنگی ها را برای میزبانی از کشورهای مختلف در این رقابت ها انجام دادیم و کاملا مهیای برگزاری جام جهانی بودیم اما با شیوع مجدد ویروس کرونا و پیک ششم در کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی در نامه ای به فدراسیون اعلام کرد این مسابقات لغو شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای، افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد ورود اتباع برخی از کشورها به ایران به دلیل نگرانی از شیوع بیشتر ویروس کرونا با محدودیت همراه است و با توجه به شرایط بوجود آمده در نهایت این مسابقات لغو شد. امیدواریم با بهبود اوضاع برای برگزاری این مسابقات برنامه ربزی کنیم.

وی در ادامه درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ورزش های زورخانه ای در آبادان، گفت: این مسابقات با حضور ۲۵۶ ورزشکار از ۲۵ استان به میزبانی آبادان برگزار شد. خوشبختانه مسابقات از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار بود. با توجه به شیوع کرونا طی دو سال اخیر، این مسابقات از سال ۹۹ برگزار نشده بود و ورزش زورخانه ای از این بابت آسیب جدی دید اما خدا را شکر توانستیم این مسابقات را با استقبال استان های مختلف برگزار کنیم.

باران چشمه افزود: ورزشکارانی که در این مسابقات حاضر شدند از بهترین ها ورزش های زورخانه ای ایران بودند و رقابت میان آن ها نتایج بسیار خوبی برای این رشته خواهد داشت. خوزستان برای نخستین بار میزبان این رقابت ها بود و هر چند کم و کاستی هایی وجود داشت اما در مجموع شاهد برگزاری خوب این مسابقات بودیم.

وی در پایان درباره برنامه های پیش رو خاطرنشان کرد: جشنواره مرشدان برتر کشور روز ۲۶ بهمن مصادف با ۱۳ رجب به میزبانی تهران برگزار می شود. در این دوره از رقابت ها، مرشدان برتر از استان های مختلف در بخش های مختلف رقابت خواهند داشت.

باران چشمه در پایان درباره سرانجام تعیین تکلیف انتخابات این فدراسیون گفت: این موضوع در دادگاه تجدید نظر در حال بررسی است و بزودی رای نهایی صادر می شود. بنده نیز امیدوارم هر چه زودتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.