تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 12048

ایراندوست: از قورمه‌سبزی متنفر شده‌ام!/ راضی‌ترین فرد روی کره زمین هستم

ایراندوست: از قورمه‌سبزی متنفر شده‌ام!/ راضی‌ترین فرد روی کره زمین هستم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، در حالی که ایران اولین حضور خود در جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ هند را آغاز می کند، مریم ایراندوست سرمربی تیم نه تنها وظیفه دارد در زمین بازی موفق شود، بلکه تصورات را از آن تغییر دهد. مریم ایراندوست گفت: از نظر نتایج به دست

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، در حالی که ایران اولین حضور خود در جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ هند را آغاز می کند، مریم ایراندوست سرمربی تیم نه تنها وظیفه دارد در زمین بازی موفق شود، بلکه تصورات را از آن تغییر دهد.

مریم ایراندوست گفت: از نظر نتایج به دست آمده توسط تیم ما، من راضی ترین فرد روی کره زمین هستم اما از نظر فنی، تیم ما زمینه های زیادی برای پیشرفت دارد و تلاش می کنیم این نواقص را در اردوهای آماده سازی خود برطرف کنیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم. همه می‌دانند که تیم فوتبال بانوان ایران به تازگی تشکیل شده است و ما نمی‌توانیم همه کاستی‌ها و مشکلات را در مدت کوتاهی برطرف کنیم اما باید بگویم که همه تلاش می‌کنیم با کار، تلاش و تمرین بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم.

واضح است که فوتبال زنان ایران گام‌های فوق‌العاده‌ای برداشته است، به‌ویژه زمانی که مریم ایراندوست دختر نصرت ایراندوست، بازیکن و مربی سابق ایرانی به این موضوع فکر می‌کند که از کجا شروع شده است.

او با اشاره به خورش قورمه سبزی که خورش محبوب ایرانی است گفت: بارها از من پرسیده شده که چرا یک دختر باید فوتبال بازی کند و بهتر است قورمه سبزی بپزد. آیا باور می‌کنید که من از قورمه سبزی متنفرم و دیگر آن را نمی‌خورم؟ دیگر نیازی نیست که بگویید ما که هستیم زیرا همه ایرانی ها فیلم ها و عکس های ما را دیده اند و مطمئنم همه ما را می شناسند و از فوتبال زنان ایران می دانند.

شایستگی تیم ملی بانوان، آگاهی تیم ملی بانوان را در کشور فوتبالدوست خود افزایش داده است اما اگر بخواهد چشم انداز بلندمدت ایراندوست محقق شود، تنها آغاز یک داستان بزرگ‌تر است.

ایراندوست در پایان گفت: وقتی تیم شما جزو ۱۲ تیم برتر آسیا باشد و به زودی در معتبرترین تورنمنت ملی فوتبال بانوان در قاره شرکت کند، قطعا تاثیر مثبتی در فوتبال بانوان ایران خواهد داشت. انتظار دارم با برنامه ریزی مناسب، تیم های ملی بانوان کشورمان در رده های سنی دیگر ساماندهی شوند و یک برنامه پنج ساله برای رشد و توسعه فوتبال بانوان اجرا شود. در صورت تداوم حمایت‌های فدراسیون فوتبال ایران و مردم ایران، قول می‌دهم تا پنج سال آینده به جام جهانی فوتبال بانوان صعود می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین حضور خود در جام ملت های زنان آسیا باید در اولین گام برابر هند میزبان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.