تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 29461

اکران ۹ فیلم در روز پایانی جشنواره فجر مشهد

اکران ۹ فیلم در روز پایانی جشنواره فجر مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در هشتمین روز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مشهد، ۹ عنوان فیلم به نمایش درمی‌آید. فیلم‌های «وابل»، «روایت ناتمام سیما»، «جنگل پرتقال»، «چرا گریه نمی کنی»، «سینما متروپل»، «کت چرمی»، «غریب»، «»، «سرهنگ ثریا» و «یادگار جنوب» در شش پردیس سینمایی مشهد اکران می‌شود. در

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در هشتمین روز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مشهد، ۹ عنوان فیلم به نمایش درمی‌آید.
فیلم‌های «وابل»، «روایت ناتمام سیما»، «جنگل پرتقال»، «چرا گریه نمی کنی»، «سینما متروپل»، «کت چرمی»، «غریب»، «»، «سرهنگ ثریا» و «یادگار جنوب» در شش پردیس سینمایی مشهد اکران می‌شود.
در همین راستا، فیلم‌های «غریب»، «وابل» و «سینما متروپل» در سه سانس ۱۵، ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی هویزه نمایش داده می‌شود؛ فیلم‌های «جنگل پرتقال» و «چرا گریه نمی کنی» در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سینما آفریقا و فیلمهای «غریب» و «کت چرمی» در دو سانس ۲۰:۰۰ و ۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران می‌شود.
همچنین پردیس سینمایی سیمرغ، سه فیلم «یادگار جنوب»، «سرهنگ ثریا» و «کت چرمی» را به ترتیب در ساعت ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰و ۲۱:۳۰ به نمایش درمی‌آورد.
پردیس سینمایی برفی و پارک‌بازار نیز به ترتیب دو فیلم «روایت ناتمام سیما» و «یادگار جنوب» را در ساعت ۱۹:۳۰ برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر اکران می‌کنند.
در هفتمین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر، دو شهرستان سبزوار و نیشابور نیز میزبان علاقه‌مندان به سینما خواهند بود؛ طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، پردیس سینمایی مهر سبزوار امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه فیلم «کاپیتان» را دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اکران خواهد کرد.
همچنین پردیس مهدوی نیشابور فیلم «گلهای باوارده» را در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۱:۱۵ برای سینما دوستان نیشابوری به نمایش درمی‌آورد.
علاقه‌مندان به سینما می‌توانند بلیت فیلم‌های جشنواره در خراسان رضوی را به‌صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت iticket.ir، ایران‌تیک irantic.com و گیشه هفت gisheh۷.ir تهیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.