تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 10872

اورشلیم پست: حزب الله لبنان ۲۰۰۰ پهپاد در اختیار دارد

اورشلیم پست: حزب الله لبنان ۲۰۰۰ پهپاد در اختیار دارد

به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشته است که “حزب‌الله از دهه نود قرن گذشته از این پهپادها استفاده می‌کند و برخی از آنها در سوریه و علیه اسرائیل استفاده شده است.” این روزنامه نوشت، حتی قبل از جنگ دوم اسرائیل علیه لبنان در سال ۲۰۰۶، حزب الله هواپیماهای بدون سرنشینی را به سمت اسرائیل فرستاده

به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشته است که “حزب‌الله از دهه نود قرن گذشته از این پهپادها استفاده می‌کند و برخی از آنها در سوریه و علیه اسرائیل استفاده شده است.”

این روزنامه نوشت، حتی قبل از جنگ دوم اسرائیل علیه لبنان در سال ۲۰۰۶، حزب الله هواپیماهای بدون سرنشینی را به سمت اسرائیل فرستاده بود. اما در همان جنگ نیز از چندین پهپاد تهاجمی علیه اسرائیل بهره برد.

اورشلیم پست افزود، حزب الله قبلا چنین هواپیماهایی را در اکتبر ۲۰۱۲ در اراضی اشغالی به پرواز درآورده بود و پیش از آن‌که از سوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد رهگیری قرار گیرد، به صحرای نقب در جنوب اراضی اشغالی رسیدند.

این منبع پیش بینی کرد ، حزب الله این پهپادها را به شکل انتحاری در حملات علیه اهداف ارتش صهیونیستی بکار گیرد.

این روزنامه تاکید کرد،  حزب الله موفق به توسعه مدل‌های مختلفی از هواپیماهای بدون سرنشین شده است. همچنین ده‌ها پهپاد کوچک‌تر غیرنظامی ساخت چین را دارا است که می‌توان از آنها برای فیلم‌برداری و بمب‌افکنی استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.