تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
کد خبر : 53433

اهدای جام و معرفی برترین‌‎های لیگ برتر بسکتبال در حضور وزیر ورزش

اهدای جام و معرفی برترین‌‎های لیگ برتر بسکتبال در حضور وزیر ورزش

سازمان لیگ قصد دارد مراسم اهدای جام و معرفی برترین های لیگ برتر را با حضور وزیر ورزش برگزار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ۳۰ خرداد با برگزاری پنجمین دیدار فینال میان دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت به پایان می رسد. با برگزاری این دیدار، قهرمان لیگ برتر مشخص و پرونده این دوره از مسابقات پس از هفت ماه بسته می شود.
دیدار پنجم و نهایی فینال لیگ برتر به میزبانی گرگان برگزار می شود با این حال سازمان لیگ بسکتبال قصد دارد با لحاظ کردن برگزاری مراسم اهدای جام و معرفی برترین ها، این دیدار و مراسم بعد از آن را با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کند.
محسن معزی فر مسئول سازمان لیگ بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد برنامه ها و تمهیدات این سازمان برای دیدار نهایی لیگ برتر گفت: تدارکات لازم را خواهیم داشت تا بلافاصله پس از اتمام بازی و مشخص شدن قهرمان، مراسم اهدای جام را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در این زمینه همکاری لازم با هیات گرگان و مسئولان تیم میزبان صورت گرفته تا شرایط برای برگزاری مراسم در سالن محل مسابقه ایجاد شود.
مسئول سازمان لیگ بسکتبال خاطرنشان کرد: در مراسم اهدای جام، برترین های این فصل لیگ برتر بسکتبال نیز معرفی می شوند. تعدادی از این برتری ها در ترکیب دو تیم فینالیست هستند که همانجا تقدیر لازم از آنها صورت می گیرد. از سایر برترین ها نیز در وقتی دیگر تقدیر خواهد شد.
معزی فر تاکید کرد: دعوت از وزیر ورزش برای تماشای دیدار پایانی لیگ و حضور در مراسم اهدای جام در برنامه است. در این زمینه صحبت های ابتدایی توسط رییس فدراسیون (جواد داوری) با وزیر ورزش انجام شده و موافقت لازم هم کسب شده است. مکاتبات رسمی را هم در این زمینه خواهیم داشت تا درحضور وزیر ورزش برترین های این فصل لیگ بسکتبال تجلیل شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.