تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۸
کد خبر : 13483

انتقاد قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش

انتقاد قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش

مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم آخر ارشد فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هستم که متاسفانه این ترم به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی فرصت حضور در کلاس های دانشگاه را نداشتم، البته در این زمینه رییس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نامه

مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم آخر ارشد فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هستم که متاسفانه این ترم به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی فرصت حضور در کلاس های دانشگاه را نداشتم، البته در این زمینه رییس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نامه ای را به واحد تهران جنوب ارسال کرده بود که عدم حضور در کلاس ها برای من به عنوان ماموریت ورزشی در نظر گرفته شود اما مورد موافقت دانشگاه قرار نگرفت.

وی گفت: با وجود این که قهرمان پارالمپیک هستم و غیبتم در کلاس های دانشگاه برای حضور در اردوهای آمادگی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، اما نمی دانم چرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب همکاری لازم را با من ندارد.

اولاد همچنین درباره وضعیت آمادگی بدنی خود گفت: شرایط بدنی بسیار خوبی دارم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات انتخابی دوومیدانی که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برای کسب مجوز حضور در بازی های پاراآسیایی چین برگزار می شود، هستم تا در پرتاب دیسک و وزنه رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

اولاد خاطرنشان کرد: هدفم بر این  است تا در بازی های پاراآسیایی چین نیز همانند پارالمپیک توکیو در پرتاب دیسک و وزنه به ۲ مدال خوش رنگ دست پیدا کنم.

وی در پایان گفت: هر چند تمام تمرکزم کسب بهترین نتیجه در چین است، اما مشکل پیش آمده از سوی دانشگاه شرایطم را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار داده و سبب شده تا تمرکزم به جای تمرینات بیشتر روی مساله پیش آمده باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.