تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 10395

انتقاد ذوب آهن از توقف ۸۰۰ واگن باری در شبکه ریلی

انتقاد ذوب آهن از توقف ۸۰۰ واگن باری در شبکه ریلی

به گزارش خبرنگار مهر، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در نامه‌ای به سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن نسبت به رسوب واگن‌های باری حمل مواد اولیه برای تولیدات این شرکت، انتقاد کرد. در این نامه با درخواست تسریع در عملیات سیر واگن‌های حامل مواد اولیه از مدیرعامل

به گزارش خبرنگار مهر، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در نامه‌ای به سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن نسبت به رسوب واگن‌های باری حمل مواد اولیه برای تولیدات این شرکت، انتقاد کرد.

در این نامه با درخواست تسریع در عملیات سیر واگن‌های حامل مواد اولیه از مدیرعامل شرکت راه آهن، مدیرعامل ذوب آهن از وجود ۶۹۰ دستگاه واگن باری حامل مواد اولیه شامل گندله، سنگ آهن و زغال سنگ متوقف در ناحیه شرق راه آهن، ۱۰۰ واگن حامل زغال سنگ نیز در ناحیه شمال شرق راه آهن متوقف هستند.

به گفته مدیرعامل ذوب آهن، این توقف واگن‌های حامل مواد اولیه تولید محصولات فلزی در حالی است که به شدت با کمبود مواد اولیه مواجه است.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به کندی سیر واگن‌های باری در شبکه ریلی، از کمبود واگن برای انتقال کالاهای ریل پذیر انتقاد و آن را عاملی برای انتقال کالاهای معدنی به جاده عنوان کرده است.

انتقاد ذوب آهن از توقف ۸۰۰ واگن باری در شبکه ریلی

منبع : مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.