تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 29303

انتقاد دونده مانع ایران از فدراسیون: دلسردم کرده‌اند

انتقاد دونده مانع ایران از فدراسیون: دلسردم کرده‌اند

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از ۲۰ تا ۲۳ بهمن در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود و هشت ورزشکار ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. بیشتر بخوانید معرفی دوومیدانی‌کاران اعزامی به قهرمانی آسیا فوتبال سهم دوومیدانی را بالا کشید در ماده دوی ۶۰ متر مسعود کامران در تیم اعزامی

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از ۲۰ تا ۲۳ بهمن در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود و هشت ورزشکار ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
بیشتر بخوانید
معرفی دوومیدانی‌کاران اعزامی به قهرمانی آسیا
فوتبال سهم دوومیدانی را بالا کشید
در ماده دوی ۶۰ متر مسعود کامران در تیم اعزامی فدراسیون قرار دارد اما رضا بحرینی دیگر دونده این ماده به انتخاب نشدن خود انتقاد دارد و معتقد است با توجه به رکوردی که در قهرمانی باشگاه‌های کشور ثبت کرده، باید به این مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شد.
انگیزه‌ام را از دست داده‌ام
رضا بحرینی دونده مانع ایران در این مورد به ایسنا گفت: طی سال‌ها دوندگی در مسابقات بین‌المللی و کشوری مقام‌های خوبی به دست آوره‌ و در سه سال اخیر در دوی ۶۰ مترمانع بهترین عملکرد را داشته‌ام اما انگیزه‌ام را از دست داده‌ام چون  عملکردم در سال‌های اخیر خوب بوده و فدراسیون کاری برایم انجام نداده است.
مسابقه 110 با مانع چه ربطی به 60 متر دارد؟
او به عملکرد خود در قهرمانی باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: در مرحله مقدماتی بدشانسی آوردم وگرنه رکورد ایران را می‌زدم. با این حال رکورد قابل قبولی ثبت کردم اما فدراسیون چشم‌پوشی کرد. آقای کامران فقط در مرحله مقدماتی دوید و در فینال با هماهنگی مربی خود شرکت نکرد. مربی او عضو کمیته فنی فدراسیون است.
بحرینی ادامه داد: (مسئولان فدراسیون) گفتند کامران طی دو مسابقه اخیر رتبه اول را کسب کرده و به همین دلیل برای حضور در تیم ملی انتخاب شده است اما آن مسابقات ۱۱۰ با مانع بود و ربطی به ۶۰ متر ندارد. او در مرحله مقدماتی مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور رکورد عجیب ۷.۸۶ ثانیه دوید، در حالی که سال قبل ۷.۹۹ ثانیه را ثبت کرده بود. چگونه رکوردش می‌تواند بعد از یک سال این همه بهتر شود؟ با این حال من دو صدم ثانیه با او فاصله داشتم و به رئیس فدراسیون هم گفتم بین ما رکوردگیری برگزار کنند اما گفتند زمان برای ارسال اسامی نداریم و قبول نکردند.
فدراسیون از من چشم‌پوشی می‌کند
این دونده مانع ایران با بیان اینکه هشت سال با هزینه شخصی خود ورزش و در مسابقات برون مرزی شرکت کرده، به حمایت نکردن فدراسیون اشاره کرد و گفت: فدراسیون تا به حال مرا به مسابقه‌ای نفرستاده است. ۲۳ سال دارم و در تمام مسابقات جوانان، نوجوانان و حتی سال اول بزرگسالان بهتر از کامران بودم اما با بی‌توجهی فدراسیون دلسرد شدم و مدتی انگیزه‌ام را از دست دادم. با این حال دوباره به دوومیدانی برگشتم و عملکردم را بهتر کردم اما فدراسیون باز هم از من چشم‌پوشی کرد.
انتهای پیام  

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.