تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7012

امیری: جشنواره سی و چهارم پویا است

امیری: جشنواره سی و چهارم پویا است

مهسا امیری که اثرش در بخش مسابقه این دوره از جشنواره اکران شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شغل اصلی من معلم است و به همین دلیل دغدغه ارتقا فرهنگ کودکان و نوجوانان را دارم. وی افزود: بسیاری از کودکان اجازه بیرون رفتن از خانه‌هایشان را در جریان کرونا نداشتند و از

مهسا امیری که اثرش در بخش مسابقه این دوره از جشنواره اکران شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شغل اصلی من معلم است و به همین دلیل دغدغه ارتقا فرهنگ کودکان و نوجوانان را دارم.

وی افزود: بسیاری از کودکان اجازه بیرون رفتن از خانه‌هایشان را در جریان کرونا نداشتند و از این رو خلاقیت‌های مختلفی نشان دادند که برای من قابل توجه بود.

امیری ادامه داد: کودکان در بحران کرونا نشان دادند که در محدودیت هم می‌توانند به خواسته‌های خود برسند و در این زمینه از شاگردان خودم چیزهای زیادی را آموختم.

کارگردان فیلم دوچرخه باز درباره روند برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظم برگزاری جشنواره بسیار قابل توجه بود و جای تقدیر دارد.

امیری اضافه کرد: امسال انرژی جشنواره بسیار مثبت بود و از پویایی خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حوزه کودک فیلم قابل قبولی باشد دیده خواهد شد، توضیح داد: برای تولید فیلم به سرمایه زیاد و تجهیزات خاص نیاز نیست، کافی است برای کودک فیلمی ساخته شود تا مورد اقبال قرار گیرد.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.