تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 15201

امکان بازدید از موزه نقشه تهران در ایام نوروز

امکان بازدید از موزه نقشه تهران در ایام نوروز

به گزارش ایسنا، ساعت کار موزه نقشه، که در زیرمجموعه‌ این سازمان فعالیت می‌کند، تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت برای بازدید از این موزه استفاده کنند. علاوه بر نقشه‌ها و مستندات منحصربه‌فرد تاریخی و کتاب‌ها و نشریات، ابزار و ادوات قدیمی تهیه‌ نقشه

به گزارش ایسنا، ساعت کار موزه نقشه، که در زیرمجموعه‌ این سازمان فعالیت می‌کند، تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت برای بازدید از این موزه استفاده کنند.

علاوه بر نقشه‌ها و مستندات منحصربه‌فرد تاریخی و کتاب‌ها و نشریات، ابزار و ادوات قدیمی تهیه‌ نقشه نیز در این موزه نگهداری می‌شود که توانسته این مکان را به‌ مجموعه‌ای کم‌نظیر بدل سازد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، علاقه‌مندان به بازدید از موزه نقشه تهران می‌توانند در بازدید از مقاصد گردشگری شمال شرقی تهران، بازدید از این موزه را در مسیر بازدید از مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران و منطقه تجریش، در برنامه خود قرار دهند. اطلاعات بیشتر در خصوص این موزه در وب‌سایت این مجموعه به نشانی mapmuseum.tehran.ir  قابل مشاهده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.