تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
کد خبر : 4201

الزهار: هیچ وساطت بین المللی در پرونده تبادل اسرا صورت نگرفته است

الزهار: هیچ وساطت بین المللی در پرونده تبادل اسرا صورت نگرفته است

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، الزهار در مصاحبه‌ای اختصاصی توضیح داد که “اسرائیل با سیاست خود ، فلسطینی ها را مجبور به استفاده از ابزارهای خشن برای تغییر واقعیت دردناک انسانی و زنده در نوار غزه کرد و تاکید کرد که آنچه در روزهای گذشته اتفاق افتاد یک درس تکراری برای

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، الزهار در مصاحبه‌ای اختصاصی توضیح داد که “اسرائیل با سیاست خود ، فلسطینی ها را مجبور به استفاده از ابزارهای خشن برای تغییر واقعیت دردناک انسانی و زنده در نوار غزه کرد و تاکید کرد که آنچه در روزهای گذشته اتفاق افتاد یک درس تکراری برای دولت جدید اسرائیل بود. “

وی در مورد توافق تبادل اسرا نیز گفت که انتخاب اسامی در هر معامله آینده با مشارکت زندانیان در داخل زندان ها انجام می شود.

الزهار تأکید کرد که هیچ میانجیگری بین المللی در حال حاضر برای پیشرفت در توافق تبادل اسرا وجود ندارد ، زیرا پس از شکست میانجیگری‌های قبلی ، هیچ اعتمادی به اسرائیل وجود ندارد.

این عضو دفتر سیاسی حماس خواستار عدم تکرار تجربیات قبلی از طریق میانجیگری بین المللی برای اطمینان از عدم بازداشت مجدد اسرای آزاده شد و تاکید کرد که این یکی از مهمترین چالش ها است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.