تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 8837

اقساط ۶ ماهه برای پرداخت مطالبات مدافع سابق استقلال

اقساط ۶ ماهه برای پرداخت مطالبات مدافع سابق استقلال

به گزارش ایسنا، احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال طی روزهای اخیر شرایط مبهمی برای ماندن یا نماندن در جمع آبی‌پوشان پیدا کرده‌ بود. این بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی نبود و این مساله باعث شده بود که اخبار مختلفی از احتمال جدایی او از استقلال قوت بگیرد که در نهایت این بازیکن  با مدیران

به گزارش ایسنا، احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال طی روزهای اخیر شرایط مبهمی برای ماندن یا نماندن در جمع آبی‌پوشان پیدا کرده‌ بود. این بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی نبود و این مساله باعث شده بود که اخبار مختلفی از احتمال جدایی او از استقلال قوت بگیرد که در نهایت این بازیکن  با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید و در آخرین ساعت‌های مهلت پنجره نقل و انتقالات شروع فصل لیگ بیست و یکم، با توافق دوطرفه احمد موسوی از تیم فوتبال استقلال جدا شد.

در حال حاضر باشگاه استقلال در پی تنظیم مطالبات احمد موسوی است و در حالی که موسوی مدعی است هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده است، بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، در حال حاضر مدیران آبی‌ها با موسوی برای پرداخت مطالباتش به توافق ۶ ماهه برای پرداخت مطالبات رسیدند.

تا اینجای کار ۳۰۰ میلیون تومان برای مطالبات موسوی از طرف باشگاه استقلال به موسوی پرداخت شده و قرار است طی اقساط ۶ ماهه، مابقی مطالبات این بازیکن که بیش از یک میلیارد است، پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.