تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 8858

اقدام متخصصان روس به تولید داروی کرونای حاوی آنتی‌بادی

اقدام متخصصان روس به تولید داروی کرونای حاوی آنتی‌بادی

به گزارش ایسنا، “آلکساندر گینزبورگ”، رئیس موسسه گامالیا گفت: متخصصان این مرکز در حال تولید داروی حاوی آنتی بادی برای درمان بیماران آلوده به کروناویروس هستند و ما در حال حاضر در حال تولید آنتی بادی هایی هستیم که می تواند برای بیماران مبتلا به کرونا به شکل دارو تجویز شود. وی افزود: آزمایشات بالینی

به گزارش ایسنا، “آلکساندر گینزبورگ”، رئیس موسسه گامالیا گفت: متخصصان این مرکز در حال تولید داروی حاوی آنتی بادی برای درمان بیماران آلوده به کروناویروس هستند و ما در حال حاضر در حال تولید آنتی بادی هایی هستیم که می تواند برای بیماران مبتلا به کرونا به شکل دارو تجویز شود.

وی افزود: آزمایشات بالینی را از ژانویه سال آینده آغاز خواهیم کرد و امیدوارم که آزمایشات بالینی ظرف سه تا چهار ماه تکمیل شود.

رئیس موسسه گامالیا در خصوص موضوع استفاده از واکسن کرونا به شکل اسپری به جای واکسیناسیون معمولی، گفت: در آزمایشات بالینی در این رابطه تصمیم گیری می شود و هنوز پاسخ قطعی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، مرکز تحقیقات گامالیا اولین واکسن جهان برای پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ به نام اسپوتنیک V را تولید کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.