تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 4916

اقدام قانونی فدراسیون علیه رکابزن المپیکی برای پس گرفتن دوچرخه

اقدام قانونی فدراسیون علیه رکابزن المپیکی برای پس گرفتن دوچرخه

به گزارش ایسنا، سعید صفرزاده نماینده ایران در المپیک توکیو بود که پیش از حضور در این بازی ها یک دوچرخه خریداری شد تا با آن در المپیک شرکت کند اما اکنون این دوچرخه بسیار حاشیه ساز شده است. فدراسیون دوچرخه سواری هفته گذشته از صفرزاده خواسته دوچرخه را به فدراسیون برگرداند و چون این

به گزارش ایسنا، سعید صفرزاده نماینده ایران در المپیک توکیو بود که پیش از حضور در این بازی ها یک دوچرخه خریداری شد تا با آن در المپیک شرکت کند اما اکنون این دوچرخه بسیار حاشیه ساز شده است.

فدراسیون دوچرخه سواری هفته گذشته از صفرزاده خواسته دوچرخه را به فدراسیون برگرداند و چون این کار از سمت صفرزاده انجام نشده فدراسیون اقدام به ابلاغ اظهارنامه رسمی کرده است. این اظهارنامه قانونی برای صفرزاده ارسال شده است. به نظر می رسد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار است به این اتفاق ورود کند.

اظهارنامه نوشته‌ای است که مطابق مقررات قانونی تنظیم می‌شود و به صراحت ماده ۱۵۶ قانون آیین دادرسی مدنی، از راه‌های رسمی مطالبه‌ حق به شمار می‌رود. به عبارت دیگر، ارسال اظهارنامه مقدمه‌ای است برای مطالبه‌ی بعضی حقوق.

 نکته‌ای که در این میان ایجاد ابهام کرده این است که از المپیک سیدنی تا ریو هر زمان رکابزنان در المپیک حاضر شده‌اند، دوچرخه ها دیگر از آنها پس گرفته نشده و دست خود رکابزنان مانده است و صفرزاده هم تصور این را داشته که طبق دوره های قبل قرار است دوچرخه دست خودش بماند.

البته ماجرای دیگری هم در این میان وجود دارد و  مربوط به حقوقی است که المپیکی ها از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت می کردند و صفرزاده عنوان می کند حدود 47 میلیون تومان  به حساب فدراسیون واریز شده است اما ظاهرا این پول را به صفرزاده پرداخت نشده است.

 انتهای پیام  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.