تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 3314

اقدام عجیب فدراسیون دوچرخه سواری برای برکناری رییس هیات البرز/ پای حاشیه‌ها دوباره باز شد

اقدام عجیب فدراسیون دوچرخه سواری برای برکناری رییس هیات البرز/ پای حاشیه‌ها دوباره باز شد

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری در یک اقدام عجیب برای هیات دوچرخه سواری استان البرز سرپرست تعیین کرده است، آن هم در شرایطی که نه رییس هیات استعفا داده و نه مجمعی برگزار شده که اعضای آن خواستار برکناری رییس هیات شده باشند. از طرفی حسین قائمی را به عنوان سرپرست معرفی کرد. قائمی 

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری در یک اقدام عجیب برای هیات دوچرخه سواری استان البرز سرپرست تعیین کرده است، آن هم در شرایطی که نه رییس هیات استعفا داده و نه مجمعی برگزار شده که اعضای آن خواستار برکناری رییس هیات شده باشند.

از طرفی حسین قائمی را به عنوان سرپرست معرفی کرد. قائمی  رییس هیات نجات غریق استان تهران و کارمند اداره کل  ورزش و جوانان خراسان رضوی بود که در زمان سرپرستی افشین داوری به فدراسیون دوچرخه سواری مامور  شد. اکنون هم به عنوان سرپرست هیات استان البزر منصوب شده است.

جواد موسوی رییس هیات دوچرخه سواری البرز در واکنش به این اتفاق، بیان کرد: من ۹ ماه است به عنوان رییس هیات استان البرز انتخاب شده‌ام و نه استعفا داده‌ام و نه مجمع برگزار شده که اعضای آن بخواهند من کنار بروم. چون در انتخابات فدراسیون، به فرد دیگری رای داده‌ام، آقای رشیدی به دنبال حذف من است همانند بقیه هیات‌هایی که به او رای نداده‌اند.

او ادامه داد: از سمت فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نامه ارسال کرده‌اند که باید سرپرست تعیین شود. به من اعلام شد که استعفا بدهم و من پاسخ دادم که این کار را نمی‌کنم چون باید دلیل برای استعفا وجود داشته باشد و این کار را نمی‌کنم. حتی من در گروهی که روسای هیات‌ها در فضای مجازی دارند، نسبت به این مسئله اعتراض کردم که آقای رشیدی من را حذف کرد. با این شرایط من هم حتما شکایت می‌کنم چون این کار قانونی نیست.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.