تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 10777

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

به گزارش ایسنا، باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در آستانه شب چله اقدامی جالب برای هواداران خود انجام داد که تاکنون کمتر نمونه آن در فوتبال ایران اتفاق افتاده است. ملوانی‌ها در آستانه شب چله – که طولانی‌ترین شب سال است – کارت پستالی را برای ۱۵۰۰ هوادار خود در شهرهای مختلف استان گیلان از جمله

به گزارش ایسنا، باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در آستانه شب چله اقدامی جالب برای هواداران خود انجام داد که تاکنون کمتر نمونه آن در فوتبال ایران اتفاق افتاده است. ملوانی‌ها در آستانه شب چله – که طولانی‌ترین شب سال است – کارت پستالی را برای ۱۵۰۰ هوادار خود در شهرهای مختلف استان گیلان از جمله بندرانزلی، رشت، آستارا و لنگرود ارسال کرده‌اند. موضوعی که باعث خوشحالی هواداران ملوان شده است.

رامبد رشیدی، قائم مقام باشگاه ملوان در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: با کمک معاونت فرهنگی باشگاه سعی کردیم کاری کنیم که در ایران برای نخستین بار اتفاق افتاده باشد و به نوعی الگوسازی هم کرده باشیم. ما کارت پستال‌ها را به همراه یک غزل از اشعار حافظ به آدرس هواداران باشگاه که قبلا از طریق پخش یک کتاب دریافت کرده بودیم، ارسال کرده‌ایم.

وی افزود: تعداد این کارت پستال ها حدود ۱۵۰۰ عدد بود که ۵۰۰ کارت را به هواداران‌مان در شهر انزلی و ۱۰۰۰ کارت دیگری را نیز برای هواداران ملوان در دیگر شهرهای نزدیک به انزلی ارسال کردیم. تا آخر سال باز هم چنین برنامه‌ای برای هواداران داریم که از ابتدای فصل بودجه مشخصی را به آن اختصاص داده‌ایم.

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

باشگاه ملوان پیش از این کتابی را بین هواداران خود برای افزایش سطح مطالعه پخش کرده بود و از آن‌ها خواسته بود بعد از تهیه کتاب، عکس کتاب و آدرس خود را برای باشگاه ارسال کنند تا با هدیه‌ای از همراهی آن‌ها در کنار این باشگاه تشکر کند.

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.