تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر : 2788

افضل: مجبور شدیم مربی خود را درون دروازه بگذاریم

افضل: مجبور شدیم مربی خود را درون دروازه بگذاریم

علی افضل، مدیرفنی تیم فوتسال سپاهان پس از شکست تیمش مقابل حفاری به ایسنا گفت: بازی خوبی بود. تیم ما خوب بازی کرد. ما بدون بازی تدارکاتی و آماده‌سازی مناسب وارد بازی‌ها شدیم و تمرینات خوبی هم نداشتیم اما در همین مدت کوتاه هم خوب کار کردیم. در این تعطیلی طولانی تیم خوبی را آماده

علی افضل، مدیرفنی تیم فوتسال سپاهان پس از شکست تیمش مقابل حفاری به ایسنا گفت: بازی خوبی بود. تیم ما خوب بازی کرد. ما بدون بازی تدارکاتی و آماده‌سازی مناسب وارد بازی‌ها شدیم و تمرینات خوبی هم نداشتیم اما در همین مدت کوتاه هم خوب کار کردیم. در این تعطیلی طولانی تیم خوبی را آماده می‌کنیم چون توانایی بالایی داریم.

او در مورد استفاده از حسینی، مربی دروازه‌بان‌های تیم به عنوان دروازه‌بان خاطرنشان کرد: در مورد حسینی او تا روز قبل از بازی هم مربی دروازه بان ها بود اما هر دو دروازه بان ما دچار مصدومیت دست شدند و با وجود اینکه دو سال بود کار نکرده بود مجبور شدیم از او استفاده کنیم.

افضل ادامه داد: ما در فصل نقل و انتقالات یارگیری خواهیم کرد. دروازه‌بان و چند بازیکن باید جذب کنیم تا بتوانیم در کورس باشیم.

وی در پایان گفت: ماهمیشه برای بالای جدول می‌جنگیم و می‌خواهیم جزو چهار تیم اول باشیم. در تعطیلات بدنسازی خوبی انجام می‌دهیم و تیمی در خور باشگاه سپاهان روانه بازی‌ها می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.