تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 15408

افزایش ۵۱ درصدی تردد بین استانی در نوروز/ کاهش ۲۳ درصدی جانباختگان حوادث ترافیکی

افزایش ۵۱ درصدی تردد بین استانی در نوروز/ کاهش ۲۳ درصدی جانباختگان حوادث ترافیکی

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری اظهار کرد: همکاران بنده از ساعات اولیه در تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور دارند و اگر احیانا مواردی پیش آمد شهروندان می‌توانند به همکاران اطلاع دهند.  وی ادامه داد:‌در جاده‌ها شاهد موج برگشت مسافران هستیم؛ همه مسیرها روان است. ترافیک در مقاطعی سنگین و نیمه سنگین است اما گره

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری اظهار کرد: همکاران بنده از ساعات اولیه در تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور دارند و اگر احیانا مواردی پیش آمد شهروندان می‌توانند به همکاران اطلاع دهند. 

وی ادامه داد:‌در جاده‌ها شاهد موج برگشت مسافران هستیم؛ همه مسیرها روان است. ترافیک در مقاطعی سنگین و نیمه سنگین است اما گره ترافیکی نداریم. شاهد انسداد هم نیستیم.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه امیدواریم شاهد مشکل خاصی نباشیم گفت:‌ بر اساس آماری که امروز به بنده ابلاغ شد، شاهد افزایش ۵۱ درصدی ترددها در سطح کشور بودیم که بین استانی انجام شده است. حدود ۲۳ درصد نیز شاهد کاهش جانباختگان حوادث ترافیکی هستیم که به لطف و عنایت الهی و همکاری مردم با پلیس و حضور همکاران بنده بوده است. کار همکاران من از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده بود و تا ۱۵ فروردین ماه نیز در خدمت مردم هستند. 

وی ادامه داد: آمار مناسبی است، هر چند که همین مقدار نیز سنگین بود. یک نفر نیز که جان خود را از دست دهد باعث خسارت است. امیدواریم طی ساعات پایانی تعطیلات همه مردم به خصوص رانندگان توجه لازم را داشته باشند. مقررات را رعایت کنند و با پلیس همکاری کنند. 

اشتری گفت:‌ بعضی از افرادی که در جاده‌ها هستند در حال انتخاب مسیرهایی برای رفتن به طبیعت هستند. تعداد قابل ملاحظه‌ای نیز در حال بازگشت به شهرهای خود هستند. همکاران ما در تمام مسیر ها حضور دارند و امیدواریم مشکل خاصی وجود نداشته باشد. ارتباط بین همکاران و پاسگاه‌ها نیز به صورت مرتب برقرار است. 

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.