تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 12482

افزایش موارد ابتلا به اُمیکرون در میان واکسینه نشده‌های برزیلی

افزایش موارد ابتلا به اُمیکرون در میان واکسینه نشده‌های برزیلی

به گزارش ایسنا، با گسترش سویه اُمیکرون موج جدیدی از بیماری کووید-19 در برزیل رخ داده و مانند سایر نقاط جهان، افزایش موارد ابتلا در میان افراد واکسینه نشده مشاهده شده است. آمارها نشان می‌دهد: در هفته منتهی به 26 ژانویه به طور متوسط ​​162 هزار مورد ابتلا در برزیل تایید شده؛ این‌درحالی است که

به گزارش ایسنا، با گسترش سویه اُمیکرون موج جدیدی از بیماری کووید-19 در برزیل رخ داده و مانند سایر نقاط جهان، افزایش موارد ابتلا در میان افراد واکسینه نشده مشاهده شده است.

آمارها نشان می‌دهد: در هفته منتهی به 26 ژانویه به طور متوسط ​​162 هزار مورد ابتلا در برزیل تایید شده؛ این‌درحالی است که این رقم در اواخر ماه دسامبر 3000 مورد ابتلا بوده است. همچنین موارد مرگ و میر به طور متوسط ​​به 370 نفر در روز رسیده است که پنج برابر بیشتر از آمارهای اوایل این ماه است؛ هرچند نسبت به سال گذشته به شدت کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، به گفته پزشکان برزیلی، موارد بستری در بیمارستان در میان افرادی مشاهده می‌شود که یا واکسینه نشده‌اند یا سه دُز واکسن را دریافت نکرده‌اند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.