تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 32257

افزایش سهم استان همدان از ۳ درصد فروش نفت‌وگاز کشور

افزایش سهم استان همدان از ۳ درصد فروش نفت‌وگاز کشور

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون سهمیه مناطق محروم از سه درصد فروش نفت‌وگاز، اظهار کرد: با افزایش سه برابری سهمیه استان همدان از این موضوع، این بودجه در سال‌جاری به ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده است.  وی با بیان اینکه سهم استان از سه درصد فروش نفت و گاز کشور در سال‌جاری دو

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون سهمیه مناطق محروم از سه درصد فروش نفت‌وگاز، اظهار کرد: با افزایش سه برابری سهمیه استان همدان از این موضوع، این بودجه در سال‌جاری به ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده است. 
وی با بیان اینکه سهم استان از سه درصد فروش نفت و گاز کشور در سال‌جاری دو برابر کل ۴۰ سال گذشته است، تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در کمیسیون تلفیق صورت گرفته سهم استان همدان سه برابر شده و همین موضوع باعث حل بسیاری از مشکلات مناطق محروم می‌شود.
نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: این مبلغ بیشتر برای سروسامان گرفتن مناطق محروم مانند شهرستان فامنین که یکی از ۱۰۰۰ نقطه محروم است، هزینه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سه برابر شدن بودجه استان در این زمینه نیازمند رشد اقتصادی بوده و همین مسأله نشان می‌دهد که در کشور رشد اقتصادی داشتیم.
فلاحی در پایان بیان کرد: بانک جهانی نیز معتقد است که در یک سال و نیم گذشته ما با یک رشد اقتصادی همراه بودیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.