تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 17114

افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و شهر خودرو

افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و شهر خودرو

به گزارش ایسنا، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است، گفت: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد. وی افزود: آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۵۰ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسد که

به گزارش ایسنا، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است، گفت: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

وی افزود: آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۵۰ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسد که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه ورزشگاه آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت نیاز چند دقیقه بیشتر در این ایستگاه توقف داشته باشد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و شهر خودرو  و تسهیل در رفت آمد آنها، دو قطار فوق‌العاده در ساعت ۲۳:۱۵ از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، زمان پایان فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه ساعت ۲۲ است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.