تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 11416

افتتاح ۱۴ هزار «کلاس درس» در دهه فجر

افتتاح  ۱۴ هزار «کلاس درس» در دهه فجر

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر درخصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته، در تمام امور، تمرکز، توجه و اولویت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است. وی افزود: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام سال ۹۰ و ۹۱ همچنین ۹۲ تا ۹۶ تکمیل شده است و هیچ

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر درخصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته، در تمام امور، تمرکز، توجه و اولویت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام سال ۹۰ و ۹۱ همچنین ۹۲ تا ۹۶ تکمیل شده است و هیچ پروژه دولتی از محل اعتبارات خیرین نیمه تمام نمانده است.

رخشانی مهر درباره تعداد پروژه‌های تحویلی در دهه فجر امسال گفت: به دلیل تعطیلی مدارس، پروژه‌های تحویلی سال تحصیلی جدید( ۱۴ هزار کلاس درس) را در دهه فجر به وزارت آموزش و پرورش تحویل خواهیم داد. پروژه های مذکور، شامل بیش از ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه با ۲ میلیون متر مربع زیربنا است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ وی درخصوص میزان همکاری سازمان نوسازی با بنیاد برکت اذعان کرد: همکاری خوبی با بنیاد داریم؛ اکنون بیش از ۲هزار و ۵۰۰مدرسه از سوی بنیاد برکت در حال ساخت است که یک هزار و ۸۰۰مدرسه ساخته شده و بقیه هم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.