تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 16708

افتتاح فاز دوم خانه کشتی با حضور سجادی/ دبیر: کشتی از وزارت ورزش بزرگتر است

افتتاح فاز دوم خانه کشتی با حضور سجادی/ دبیر: کشتی از وزارت ورزش بزرگتر است

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح فاز دوم بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی، با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، علی‌رضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، پژمان درستکار، محمد بنا و جمعی از اعضای کادرفنی و کشتی‌گیران تیم ملی برگزار شد. علیرضا دبیر در ابتدای این مراسم، گفت: اگر

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح فاز دوم بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی، با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، علی‌رضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، پژمان درستکار، محمد بنا و جمعی از اعضای کادرفنی و کشتی‌گیران تیم ملی برگزار شد.

علیرضا دبیر در ابتدای این مراسم، گفت: اگر در همه اضلاع قوی شویم کشتی بالا بیاید. امیدوارم به این برسیم. ورزشکار باید بداند بدون ریاضت قهرمان نمی شود. امکان ندارد ورزشکار از لذت های زودگذر نگذرد و قهرمان المپیک شود. لذت قهرمانی المپیک ماندگارتر است و تمام تلاش ما این است که این موضوع جا بیفتد.

وی افزود: فدراسیون نیز وظیفه دارد امکانات و آرامش ورزشکاران را تامین کند. هر درگیری که من در بیرون دارم امکان ندارد بگذارم به بچه ها و مربیان انتقال داده شود. بعد از تمرین باید استخر بروند، بیلیارد، پینگ پنگ و فوتبال دستی بازی کنند و در محوطه کمپ تفریح کنند. ما این طرف را درست می کنیم و هنوز هم کار ادامه دارد. از آقای سجادی واقعا برای حمایت هایش تشکر می کنم. رشته های دیگر هم می توانند از پیست ما استفاده کنند.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: این امکانات برای من و شما نیست برای همه نسل‌های بعدی است. نسل حمید سوریان و من خوب ار این شرایط استفاده نکردند چرا که اینجا پوسیده بود.

دبیر ادامه داد: ما ۱۱۲ قهرمان جهان و المپیک داریم که هیچ رشته ای ندارد. کشتی نزدیک ۳۰۰ مدال جهانی و المپیک دارد. ما درباره این کشتی صحبت می کنیم. فدراسیون کشتی زیر نظر وزارت ورزش است اما خود کشتی از وزارت ورزش بزرگتر است. همانطور که درباره کشتی تعصب داریم کره جنوبی درباره تکواندو، ژاپن درباره جودو و امریکا و انگلیس درباره بسکتبال و فوتبال دارند. ما رقیب هیچ رشته ای نیستیم. ما خودمان هستیم. کشتی را با بسکتبال امریکا و فوتبال انگلیس بسنجید.

وی تصریح کرد: درباره بوکس ببنید کوبا و قزاقستان چطور حساس هستند؟ کشتی وقتی ببازد مردم ما می گویند بیخود کرده باخته. همه حتی دختر خانم های ما با کشتی خاطره دارند چرا که ورزش بومی و ملی ماست. ما کاری نداریم کدام رشته چقدر می گیرد ما با خودمان کار داریم. محمد بنا با ۶۲ سال سن از همه مربیان جوان به روزتر است. هر کس از نظر فنی از بنا جلوتر است بسم الله بیاید. درستکار را آوردم همه گفتند آی فلانی رفیق باز است. خب من از او شناخت فنی دارم که او را آوردم. خدا را شکر کادر های فنی ما خیلی خوب هستند.

دبیر افزود: تمام فکر و ذکر ما المپیک پاریس است. برنامه ای هم که نوشتیم قهرمانی المپیک ۲۰۲۸ امریکاست و هر که بیاید باید بر اساس این برنامه جلو برود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.