تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 20600

اعلام برنامه ۳۰ روزه تیم ملی والیبال تا قهرمانی جهان

اعلام برنامه ۳۰ روزه تیم ملی والیبال تا قهرمانی جهان

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران از دهم مردادماه تمرینات خود را در سالن فدراسیون آغاز خواهند کرد و تا ۲۰ مرداد به تمرینات بدنسازی و توپی خود در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهند داد. ملی‌پوشان کشورمان پس از هر سه روز تمرین یک روز استراحت

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران از دهم مردادماه تمرینات خود را در سالن فدراسیون آغاز خواهند کرد و تا ۲۰ مرداد به تمرینات بدنسازی و توپی خود در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهند داد. ملی‌پوشان کشورمان پس از هر سه روز تمرین یک روز استراحت دارند و روز ۲۲ مرداد راهی لهستان خواهند شد.

شاگردان عطایی روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین در لهستان خواهند داشت و سپس در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کنند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران روز پنج‌شنبه ۲۷ مرداد به مصاف صربستان خواهد رفت و روز جمعه ۲۸ مرداد مقابل تیم ملی لهستان بازی خواهد کرد.

در ادامه ملی‌پوشان کشورمان روز شنبه ۲۹ مرداد برابر تیم ملی آرژانتین به میدان خواهند رفت و روز یکشنبه ۳۰ مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد تا روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی بروند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران روز شنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

شاگردان عطایی روز دوشنبه هفتم شهریور ساعت ۲۰ برابر تیم ملی مصر به زمین خواهند رفت و روز چهارشنبه نهم شهریور مقابل هلند بازی می‌کنند.

در پایان مرحله گروهی قهرمانی جهان دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

ادامه مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۲ شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال پیکار خواهد بود و در مجموع با برگزاری ۵۲ مسابقه (گروهی و حذفی)، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.