تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 2884

اعلام برنامه زمانی مسابقات تیم ملی فوتبال زنان در جام ملت‌های آسیا

اعلام برنامه زمانی مسابقات تیم ملی فوتبال زنان در جام ملت‌های آسیا

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای زمان و مکان رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا در گروه G‌را اعلام کرد. بر این اساس، تیم ملی فوتبال زنان ایران که با اردن و بنگلادش  در این گروه قرار دارد کار خود را از ۳۰ شهریور آغاز خواهد کرد.  برنامه زمانبندی مسابقات این گروه به شرح زیر

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای زمان و مکان رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا در گروه G‌را اعلام کرد.

بر این اساس، تیم ملی فوتبال زنان ایران که با اردن و بنگلادش  در این گروه قرار دارد کار خود را از ۳۰ شهریور آغاز خواهد کرد. 

برنامه زمانبندی مسابقات این گروه به شرح زیر است: (تمام مسابقات ساعت ۱۵ به وقت محلی و در استادیوم بنیادکار تاشکند برگزار می‌شود) 

یکشنبه ۲۸ شهریور

بنگلادش _ اردن

سه شنبه، ۳۰ شهریور

ایران _ بنگلادش

شنبه،  ۳ مهر

ایران _ اردن

مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا شهریور ۱۴۰۰ در چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود می‌کنند. 

مرحله نهایی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا هم ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. ژاپن، استرالیا، چین و هند میزبان از قبل به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.